۶۱۹۹۲۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

گوشی‌های هواوی، نیازی به تسخیر بازار آمریکا ندارند!

هواوی که این روزها با معرفی پرچمداران خود در بازار می درخشد می گوید برای محبوبیت هواوی و تبدیل شدن آن به یک غول اسمارت فون نیازی به بازارهای آمریکایی ندارد.

وب سایت کلیک: هواوی که این روزها با معرفی پرچمداران خود در بازار می درخشد می گوید برای محبوبیت هواوی و تبدیل شدن آن به یک غول اسمارت فون نیازی به بازارهای آمریکایی ندارد.
گوشی‌های هواوی، نیازی به تسخیر بازار آمریکا ندارند!

کمپانی هواوی پرچمدار بزرگش یعنی Mate ۱۰ را در ۱۶ اکتبر همراه با نسخه پورشه دیزاین (Porsche Design) معرفی کرد. سال گذشته گوشی های هواوی بیشتر شبیه به کلونی‌های گلکسی نوت سامسونگ بودند، اما این روزها این شرکت معتقد است که سخت افزار جدیدش به اندازه کافی قابلیت دارد که بتواند در مقابل دو برند قدرتمند دنیا قرار گیرد و به رقابت بپردازد. هرچند هنوز وضعیت این وسیله هوشمند نوپا هنوز مشخص نیست، اما پیش بینی می‌شود بتواند با رقیبان خود مبارزه سنگینی داشته و جایگاه خودش را در سطح بازار حفظ کند.

کمپانی هواوی فعالیت خود را از سال ۱۹۸۷ به عنوان یک شرکت چینی که واردکننده تلفن های سوئیچ از هنگ کنگ بود آغاز کرد. از آن به بعد تصمیم گرفت ارتباطات از راه دور و تجهیزات شبکه ای خود را توسعه دهد و به بزرگترین شرکت زیرساخت دنیا تبدیل شود. در سال ۲۰۱۶ هواوی سود ۵٫۳ میلیاری بدست آورد و تجارت گوشی‌های هوشمندش را از سال ۲۰۰۸ آغاز کرد. اکنون این کمپانی به عنوان سومین تولید کننده بزرگ در سطح جهان است.

گزارشات حاکی از آن است که هواوی توانسته جایگاه موفقیت آمیزی در اروپا پیدا کند. این شرکت ارتباط خوبی با بسیاری از اپراتورهای دنیا دارد. موفقیت و محبوبیت هواوی در فناوری شبکه و تلفن های همراه سبب شده تا این شرکت دوستان خوبی از میان شرکت های مخابراتی و اپراتورهای موبایل مخصوصا در اروپا به دست آورد. استراتژی این شرکت در زمینه توسعه دستگاه های اختصاصی‌اش یادآور روزهای اولیه HTC و ZTE است.

Mate ۱۰ که این هفته معرفی شد، همراه با سی پی یو کایرین ۹۷۰ خود شرکت ارائه می شود. Kirin ۹۷۰ طوری طراحی شده است که به خوبی از عهده تمام کارهایی که یک پردازنده باید انجام دهد، بر می آید. کارشناسان بر این باورند که هوش مصنوعی مورد استفاده در سری های میت ۱۰ کار را برای اپل و سامسونگ بسیار سخت می‌کند. هرچند، مانند پیکسل ۲ باید دید آیا اصلا خریداران علاقه ای به هزینه کردن روی میت ۱۰ دارند یا خیر.

یک محدودیت احتمالی برای رشد هواوی وجود دارد و آن هم شهرت نه چندان مساعد شرکت های چینی در زمینه ارائه محصولات باکیفیت است. به خصوص زمانی که بدانیم آن ها رابطه ای بسیار مستحکمی با دولت این کشور دارند. رِن ژنگفای، موسس هواوی از مهندسین ارشد ارتش آزادی بخش خلق چین بوده و باور بر این است که رابطه میان این دو انکار ناپذیر است.

تحلیلگران معتقدند که هواوی تا چند سال دیگر قادر است اپل را پشت سر گذاشته و به دومین شرکت پرفروش در بازار تلفن های هوشمند تبدیل شود. اگرچه هواوی این را باید بپذیرد که خطر رقیبان تازه وارد همیشه آن ها را تهدید می کند؛ شرکت هایی که مشکلی با ارائه تلفن های ارزان قیمت و بدون سود چندان ندارند!

به طور کلی اگر گوشی های هواوی بتوانند مشتریان جدید را به خوبی جذب کنند، نگرانی بابت کمرنگ شدن این گوشی در بازار وجود نخواهد داشت. این کمپانی چینی سعی دارد به تدریج فاصله تکنیکی (و طراحی و زیبایی شناختی) محصولاتش با سامسونگ، اپل، ال جی و دیگر شرکت ها را کم کند. در نتیجه این تلاش، هر کسی که قصد خرید تلفن همراه داشته باشد، نام هواوی را به عنوان اولین برند در ذهن خود مرور می‌کند. بد نیست بدانید سازندگان این گوشی ادعا می کنند تکامل برند و محبوبیت هواوی باید مهره های بزرگتر این بازار را کم کم نگران کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج