۶۲۰۰۲۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آمادگی اسکان و پذیرایی از زائران اربعین در نجف

جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات استان تهران از اتخاذ تمهیدات اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در شهر نجف خبر داد.

خبرگزاری مهر: جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات استان تهران از اتخاذ تمهیدات اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در شهر نجف خبر داد.

مسعود اسماعیل بیگی با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی(ع) ۷۰ هزار نفر از زائرین استان در صحن حضرت زهرا(س) اسکان می یابند گفت: مشکلی برای تامین آب آشامیدنی و امکانات بهداشتی برای زائران در نجف نخواهیم داشت و همه امکانات زیرساختی پیش بینی شده است.

وی افزود: ۷۰ هزار نفر از زائران اربعین که از استان تهران به نجف اشرف مشرف شده اند در شبستان های حضرت زهرا(س)اسکان می یابند و ۶۰۰ سرویس بهداشتی ثابت در اختیار زائران قرار گرفته است و با همکاری شرکت آبفای استان ۲۰۰ عدد دوش موقت برای استحمام زائران پیش بینی شده است.

جانشین رییس ستاد بازسازی عتبات ادامه داد: با اقدامات و هماهنگی های انجام شده همه انشعاب های مورد نیاز موکب ها در شهر نجف اشرف و کربلای معلی تامین شده است و موکب ها در این زمینه مشکلی نخواهند داشت.

اسماعیل بیگی با اشاره به اینکه زیرساخت های تامین برق با همکاری شرکت برق استان برای موکب های مستقر در مسیر نجف به کربلا ایجاد شده است تصریح کرد: با هماهنگی مرزبانی کشور موضوع عبور و مرور عوامل خدمات رسان و موکب داران انجام می شود و این عزیزان می توانند با مراجعه به رابطین ستاد بازسازی مستقر در مرزهای زمینی به راحتی از مرز عبور کنند.

وی گفت: در مجموع ۱۲۰ موکب در شهرهای نجف،کربلا و سامرا از استان تهران مشغول خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

به گفته رئیس کمیته مشارکت های مردمی اسکان و تغذیه ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده یک دستگاه مجهز به آب شیرین کن،آب تصفیه کن و بسته بندی در نجف مستقر شده است و آب بهداشتی در بطری های با کیفیت برای زائران عرضه می شود.

اسماعیل بیگی تصریح کرد: با تمهیدات انجام شده از سوی ستاد اربعین استان تلاش می کنیم بهترین خدمات در خصوص پذیرایی و اسکان زائران ارائه داده شود و روزانه ۵۰۰ هزار وعده غذایی شامل صبحانه،ناهار و شام در شهر نجف به زائران عرضه می شود .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج