۶۲۰۱۱۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

شکایت از خدمات سفر در اربعین با ۰۹۶۲۹

سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات با شماره ۰۹۶۲۹ به‌صورت شبانه روز در خدمت مسافران و هموطنان برای خدمات سفر ویژه اربعین حسینی است.

خبرگزاری تسنیم: با توجه به آغاز سفرهای زیارتی هموطنان عزیر به مناسبت اربعین حسینی، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر طی اطلاعیه­‌ای ضمن تاکید بر ضرورت آمادگی، انسجام و برنامه ­ریزی ستاد اجرایی خدمات سفر استانها برای ارائه خدمات و تسهیلات مناسب و نیز استقبال، پذیرایی و اسکان مسافران ، توصیه­‌های را بشرح ذیل به هموطنان اعلام می‌شود:

از عموم مسافران و زائران حسینی درخواست می‌شود، در طول ایام سفر به نکات و اطلاعیه‌هائی که سازمان‌های مسئول و خدمات ­رسان به‌ویژه سازمان حج و زیارت اعلام می‌شود، به رعایت قوانین و مقررات توجه جدی داشته باشند و قبل از آغاز سفر نسبت به کسب اطلاعات لازم از طول مسیر، وضعیت مرزها و غیره اقدام کنند.

به دستگاههای عضو ستاد، به‌خصوص هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عوامل نیروی انتظامی تاکید می‌شود، به‌قید فوریت ضمن حضور فعال در مرزها و مسیرهای که مسافران و هموطنان استفاده می‌کنند نسبت به ارائه تسهیلات اقامتی و اسکان موقت مسافران پیش­‌بینی و اقدام لازم را به‌عمل آورند.

به تمامی تأسیسات گردشگری، رستورانها و مراکز پذیرایی بین راهی توصیه اکید می‌شود تا ضمن رعایت امنیت روانی مسافران در طول مسیر مراجعت در جهت رعایت نرخ، بهداشت و همچنین همکاری و همراهی با مسافران و زائران در طول مسیر اهتمام بیشتری داشته باشند.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن تاکید بر استمرار فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استانها در تمامی بخش‌های حمل و نقل و ترافیک، امنیت و انتظامی، امداد و نجات، مدیریت بحران، بهداشت و درمان، اسکان و پذیرایی و ...، ایجاد و برقراری هماهنگی کامل میان تمام واحدهای مسئول برای خدمات‌­رسانی شایسته به مسافران و زائرین اربعین ضروری می‌داند.

در پایان شایان ذکر است سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات با شماره ۰۹۶۲۹ به‌صورت شبانه روز در خدمت مسافران و هموطنان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزاد

      یه شماره بدید از خدمات سفر در حج هم شکایت کنیم خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج