۶۲۰۱۲۴
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

استقرار ۸۰۰ آمبولانس در مرز ایران و عراق

سرپرست اورژانس کشور از استقرار ۸۰۰ دستگاه آمبولانس و ۶۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مبادی مرزی ایران و عراق خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: سرپرست اورژانس کشور از استقرار ۸۰۰ دستگاه آمبولانس و ۶۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مبادی مرزی ایران و عراق خبر داد.

پیرحسین کولیوند روز سه شنبه درمراسم بدرقه کاروان بهداشت و درمان پیاده روی اربعین حسینی که با حضور وزیر بهداشت در حاشیه حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، افزود: چهار بیمارستان سیار و چهار بیمارستان جنرال ۳۴ تخته نیز به همراه ۴۰ پزشک متخصص جراحی، قلب و عروق و طب اورژانس به زائران خدمات رسانی می کنند.
وی تصریح کرد: ۱۰۰ نفر از نیروهای فوریت های پزشکی نیزدر چهار قرارگاه کربلا، نجف، سامراء و کاظمین مستقر هستند و زائران را پیمایش و رصد می کنند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، چهار درمانگاه در نجف و کربلا و هشت موکب بین راهی نیز در مسیرپیاده روی زائران، خدمات بهداشتی را ارائه می دهند.
وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر تمامی زیرساخت های بهداشتی شهرهای مهران، سر پل ذهاب و آبادان آماده خدمات رسانی به زائران هستند، اظهار کرد: علاوه بر امکانات بهداشتی، دیالیز سیار و خدمات دندانپزشکی نیز ارائه می شود.
وی اضافه کرد: تکنسین های بهداشت و درمان تمامی رستوران های بین راهی را نظارت و کنترل می کنند و با هرگونه عمل غیر بهداشتی به شدت برخورد خواهند کرد.

مراسم بدرقه کاروان بهداشت و درمان پیاده روی اربعین حسینی صبح امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سرپرست اورژانس کشور و جمعی از مدیران در حرم مطهر امام راحل(ره) برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      ۸۰۰درمرز برای دو میلیون نفر ...پس ما برای ۸۰میلیون نفر۳۲۰۰۰امبولانس در کشور داریم دراین باره خودکفا شدیم دیگه مریضی توخونه ومجروعی درجاده بخاطر کمبود آمبولانس تلف نمیشن

    • بدون نام

      انشالا مبارکه

    • خدا

      کلأ توی ایران چندتا آمبولانس داریم؟

    • بدون نام

      به سلامتی ایشالله،میگم ۲۰۰ تا دیگه میفرستادن رند میشد هههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج