۶۲۰۴۳۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حمله به حضور حسین فریدون در جشنواره فیلم کوتاه

دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در گفت وگو با کیهان درباره حضور یک متهم اقتصادی در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: با توجه به اینکه «فریدون» به حوزه فیلم و سینما علاقه دارد، از وی برای حضور در مراسم اختتامیه این جشنواره دعوت کردیم تا جایزه بخش «حقوق شهروندی» را بدهد!

دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در گفت وگو با کیهان درباره حضور یک متهم اقتصادی در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: با توجه به اینکه «فریدون» به حوزه فیلم و سینما علاقه دارد، از وی برای حضور در مراسم اختتامیه این جشنواره دعوت کردیم تا جایزه بخش «حقوق شهروندی» را بدهد!
حضور حسین فریدون، برادر رئیس‌جمهور در مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم کوتاه تهران برای اهدای جوایز یکی از بخش‌ها، مهم‌ترین حاشیه این جشنواره بود. چراکه وی نه تنها هیچ نسبت و ارتباطی با هنر و سینما ندارد که به فساد مالی هم متهم شده و به قید ۵۰ میلیارد تومان وثیقه آزاد است.
دبیر این جشنواره در گفت‌وگو با کیهان درباره چرایی حضور این متهم اقتصادی به عنوان مهمان ویژه جشنواره فیلم کوتاه اظهار داشت: آقای فریدون علاقه‌مند به حوزه فیلم و سینما هستند. پارسال هم در اختتامیه جشنواره فیلم حقیقت به دبیری آقای طباطبایی نژاد حضور یافتند، همچنین در اختتامیه جشنواره فیلم فجر هم حضور یافتند و امسال هم به جشنواره فیلم کوتاه تهران آمدند.
این علاقه ایشان به حوزه فیلم را نشان می‌دهد. به نظرم چیز جدیدی نیست و ایشان حداقل چهار یا پنج بار در اختتامیه جشنواره‌های سینمایی حضور پیدا کردند. اما با توجه به اینکه برای اولین بار پس از اتفاقاتی در جشنواره ما حضور یافتند، برای رسانه‌ها سؤال ایجاد شد.
این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که در هیچ کدام از جشن‌های سینمایی مرسوم نیست کسی به صرف علاقه به سینما روی سن برود و به دیگران جایزه بدهد و این توجیه با هیچ عقل سلیمی سازگار نیست. از طرفی حضور حسین فریدون در اختتامیه‌های سینمایی در سال‌های گذشته نیز مورد انتقاد اهالی فرهنگ و هنر قرار گرفته بود اما ظاهراً نفوذ برادر رئیس‌جمهور و انفعال برخی مسئولان سینمایی آن‌قدر هست که هر سال این چهره بیگانه با فرهنگ و هنر را در صدر مجلس بنشانند. چهره‌ای که به دلیل فساد گسترده اقتصادی حتی در دولت جدید نیز صاحب پست و سمتی نشده است.
گفتنی است برخی از عناصر سیاسی و خاصه افراد ورشکسته، به منظور انحراف افکار عمومی و جلب اعتماد مردم و کسب آبرو در محافل فرهنگی و هنری حاضر می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج