۶۲۰۶۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نوری: هدفم طلای المپیک ۲۰۲۰ است

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی وزن ۸۵ کیلوگرم جهان گفت: سطح رقابت‌های مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی واقعا بالا بود و کار راحتی برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها نداشتیم.

خبرگزاری فارس: حسین نوری درباره قهرمانی بیمه رازی در لیگ برتر کشتی فرنگی گفت: سطح رقابت‌های مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی واقعا بالا بود و کار راحتی برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها نداشتیم. تیم‌های دیگر نیز از چهره‌های خوبی برخوردار بودند و همین امر باعث حساسیت بیش‌ از پیش مسابقات شده بود.

فرنگی‌کار وزن ۸۵ کیلوگرم ایران با ابراز رضایت از سطح کیفی مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی گفت: رقابت‌های دور رفت و برگشت از سطح بالایی برخوردار نبود، اما مرحله نهایی از سطح واقعا بالایی برخوردار بود و کشتی‌گیران بسیار خوب داخلی و خارجی در این رقابت‌ها حاضر شدند که باعث شد کشتی‌های زیبا و جذابی را شاهد باشیم.

وی درباره عملکرد خود در این مسابقات نیز خاطرنشان کرد: خیلی خوب نبودم، اما با توجه به اینکه در شرایط بسیار خوب بدنی پس از رقابت‌های قهرمانی جهان قرار نداشتم و در فرم ایده‌آل نبودم عملکرد چندان بدی نداشتم. مطمئنا با برنامه‌ریزی و حضور در تمرینات تیم ملی برای مسابقات آینده با آمادگی بسیار بهتری حاضر خواهم شد.

دارنده مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۷ پاریس درباره برنامه‌های خود در تیم ملی نیز گفت: از پانزدهم آبان قرار است اردوی تیم ملی کشتی فرنگی آغاز شود و بار دیگر تمریناتمان را زیر نظر کادر فنی آغاز خواهیم کرد. هرکجا که کادر فنی صلاح بداند کشتی می‌گیرم و برای کسب موفقیت از جان مایه می‌گذارم. هدفم کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ است. تا المپیک توکیو ۲ رویداد قهرمانی جهان را در پیش داریم و به دنبال مدالی خوشرنگ‌تر از برنز جهان در این مسابقات هستم. امیدوارم با تلاش بیشتر و تمرکز بر تمرینات باز هم بتوانم دل هموطنانم را شاد کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج