جاباما
۶۲۰۶۴۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

توضیح پلیس درباره دو حمله اخیر به روحانیون

رئیس پلیس تهران بزرگ توضیحاتی در خصوص حمله به دو روحانی در شهر تهران ارائه داد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس تهران بزرگ توضیحاتی در خصوص حمله به دو روحانی در شهر تهران ارائه داد.

سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران با تاکید بر آمادگی کامل پلیس پایتخت برای برگزاری دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده پلیس با تمام توان و قدرت خود در هر دو بخش ترافیک و انتظامی آمادگی برگزاری شهرآورد پایتخت در روز پنجشنبه را دارد و همکاران ما از صبح فردا در معابر منتهی به استادیوم آزادی حضور خواهند داشت.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی ویژه‌ای برای این بازی در نظر گرفته شده است، افزود: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته پارک هرگونه وسیله نقلیه در معابر اصلی پیرامون استادیوم آزادی کاملا ممنوع بوده و تنها پارکینگ‌های این استادیوم پذیرای وسایل نقلیه طرفداران هر دو تیم هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم تا مردم با فوتبال‌دوستان همچون گذشته همکاری خوبی با ماموران پلیس داشته باشند و شرکت اتوبوسرانی و مترو نیز تمهیدات ویژه‌ای برای جابه‌جایی طرفداران هر دو تیم در نظر گرفته‌اند.

* پلیس برادرانه در کنار تجمع‌کنندگان کاسپین قرار دارد

سردار رحیمی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در خصوص رویکرد نیروی انتظامی در مواچجهه با برخی از تجمع‌کنندگان برخی موسسات مالی و اعتباری گفت: پلیس در تجمعات عزیزانی که در موسسات مالی همچون کاسبین، پدیده و ... متضرر شده‌اند حضور داشته و همواره تلاش ما بر این بوده تا با سعه صدر و برخوردی دوستانه و برادرانه وظایف خود را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: من شخصا نیز با پیگیری مشکل مالباختگان این موسسات در تلاش هستم تا مشکلات آنها حل و فصل شود و خوشبختانه مسئولان کشوری و شهر تهران نیز پیگیر حل و فصل این موضوع هستند.

* توضیح پلیس در خصوص دو حمله اخیر به روحانیون

رئیس پیلس تهران بزرگ در پایان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره حمله‌هایی که به دو تن از روحانیون در شهر تهران انجام شده که متاسفانه در یکی از آنها به فوت یکی از روحانیون انجامید، گفت: همانطور که پیش از این نیز اطلاع رسانی شد این دو مورد هیچ ارتباط با یکدیگر نداشتند و در مورد اول اختلافات همسایگی باعث بروز ضرب و جرح شد و در مورد دوم نیز فرد ضارب یک فرد سابقه‌دار با ۳ مورد زندان و ۸ جرم مختلف بود که هیچ یک از این موارد ارتباطی با هم نداشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درامدروحانیون که بدنیست چرا برای خودشون محافظ شخصی نمی گیرندبااین روش هم خودشون سالم می مانندهم چندتا جوان میره سرکار.

      پاسخ ها

      • بیکار

        درسته،کار آفرینی خیلی ثوابم داره،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج