۶۲۰۷۰۱
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

معرفی چاپگرهای جدید عکس Fujifilm

Fujifilm در تابستان ۲۰۱۷ نسخه جدید چاپگرهای کوچک بی سیم Instax را معرفی کرد و از سوی دیگر دوربین Instax SQ۱۰ وارد بازار شد. این شرکت همچنین اعلام کرد که Instax Share SP-۳، نسخه سوم پرینترهای فوری این شرکت، از زمان عرضه اولین محصول در CES سال ۲۰۱۴ است.

مجله سخت افزار: Fujifilm در تابستان ۲۰۱۷ نسخه جدید چاپگرهای کوچک بی سیم Instax را معرفی کرد و از سوی دیگر دوربین Instax SQ۱۰ وارد بازار شد. این شرکت همچنین اعلام کرد که Instax Share SP-۳، نسخه سوم پرینترهای فوری این شرکت، از زمان عرضه اولین محصول در CES سال ۲۰۱۴ است.
معرفی چاپگرهای جدید عکس Fujifilm

پرینتر Instax Share SP-۳محصولی از شرکت FujiFilm است و برای چاپ تصاویر گوشی های هوشمند استفاده میشود. SP-۳ اولین محصولی است که از فیلم Instax Square جدیدی استفاده می کند، در غیر این صورت مانند SP-۲ کار می کند. SP-۲ نیز دارای عملکرد خوبی بوده و با تمامی گوشی های هوشمند سازگار بوده است. همچنین دارای قابلیت چاپ عکس در ۱۰ ثانیه بود و کیفیت خوبی را برای کاربران ارائه میکرد اما دارای اشکالاتی بود که در نسخه ی جدید این دستگاه برطرف شد.
معرفی چاپگرهای جدید عکس Fujifilm

شما هم اکنون می توانید علاوه بر فیلترگذاری، متن هایی را به عکس چاپی خود اضافه کنید، اما نمی توانید از رنگ های سفارشی زیادی استفاده نمایید. به کمک این محصول چیزی که دریافت می کنید، تقریبا همان چیزی خواهد بود که می بینید و بسیاری از عکس ها با وضوح فوق العاده ای ارائه میشوند.
معرفی چاپگرهای جدید عکس Fujifilm

بر اساس گزارشات منتشر شده، Fujifilm SP-۳ در دو رنگ سیاه و سفید عرضه خواهد شد و در اوایل ماه نوامبر با قیمت ۱۹۹ دلار به بازار مصرفی ارائه میشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج