۶۲۰۷۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

معرفی اولین لامبورگینی اونتادور S رودستر

کمپانی لامبورگینی به مناسبت پنجاه سال حضور در بازار سرزمین آفتاب تابان ۵ دستگاه اتومبیل اختصاصی برای مشتریان ویژه خود در این کشور تولید کرده است که امروز اولین آنها به صورت رسمی معرفی شد.

مجله سخت افزار: پنجاه سال قبل بود که لامبورگینی فعالیت خود در بازار ژاپن را آغاز کرد. با اینکه محصولات عرضه شده توسط لامبورگینی در سال های دور چندان چشمگیر نبودند اما امروزه نمی توان این محصولات قدرتمند و لوکس را که طرفداران بسیار زیادی در هر گوشه جهان دارند نادیده گرفت.
معرفی اولین لامبورگینی اونتادور S رودستر
کمپانی لامبورگینی به مناسبت پنجاه سال حضور در بازار سرزمین آفتاب تابان 5 دستگاه اتومبیل اختصاصی برای مشتریان ویژه خود در این کشور تولید کرده است که امروز اولین آنها به صورت رسمی معرفی شد.

خودروهای اختصاصی لامبورگینی برای ژاپنی ها جزو مدل های Avendator S Roadster ویژه جشن پنجاه سالگی هستند و هر یک از آنها با الهام گرفتن از یکی از عناصر طبیعی در فرهنگ ژاپن یعنی آب، زمین، آتش، باد و آسمان ساخته شده اند. اولین خودروی معرفی شده ماشینی است که از "آب" الهام گرفته شده و طبیعتا رنگ آبی آن نیز به همین دلیل انتخاب شده است. البته این رنگ اختصاصی که از آبی به سمت مشکی گرایش پیدا می کند 170 ساعت کار بیشتر روی دست متخصصین لامبورگینی گذاشته است. طراحی داخلی اتومبیل نیز با ساختار بیرونی آن از نظر رنگ هماهنگی دارند. با این حال از نقطه نظر فنی تفاوتی بین نسخه های اختصاصی ژاپنی و سایر مدل های اونتادور اس رودستر وجود ندارد.
معرفی اولین لامبورگینی اونتادور S رودستر

استفانو دومنیکالی، مدیرعامل لامبورگینی، در مراسم رونمایی از این خودرو از مردم ژاپن به دلیل حمایت های گسترده در طول سال های طولانی تشکر کرد. به گفته وی ژاپن در حال حاضر دومین بازار جهانی لامبورگینی از نظر تعداد اتومبیل های فروخته شده است و پیش بینی می شود با عرضه مدل URUS در کلاس SUV از سال ۲۰۱۸ فروش خودروهای لامبورگینی در این کشور بیش از پیش افزایش یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج