۶۲۰۷۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

احمدزاده: لایق قهرمانی جهان هستیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: تمام تمرکز ما این است که بازی اولمان را مقابل پاراگوئه به پیروزی برسیم، بعد به مصاف مکزیک و روسیه برویم. فعلاً به مسابقه اولمان فکر می‌کنیم وتا بتوانیم تدابیر کادر فنی را در این مسابقات به خوبی پیاده کنیم.

خبرگزاری فارس: محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص شرایط خود و تیم ملی فوتبال ساحلی اظهارداشت: خداراشکر اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم بعد از اعزام مسابقات بین قاره‌ای شرایط تیم ما خیلی خوب بود و در ادوی آخرمان توانستیم به مرز آمادگی ۹۰ درصدی برسیم انشااله یک اردوی یک روزه ۶ آبان‌ماه در تهران داریم و بعد از آن اعزام به مسابقات انجام می‌شود انشاالله در آن یک روز بتوانیم از نظر روحی و روانی و بدنی به آمادگی ۱۰۰ درصد برسیم تا بتوانیم از عنوان ایران در فوتبال ساحلی دنیا دفاع کنیم.

وی در خصوص همگروهی با پاراگوئه، مکزیک و روسیه اظهارداشت: معمولاً تیم‌هایی که در مسابقات حضور دارند تیم‌های خوبی هستند و گروه‌بندی‌ ما به نسبت بقیه نمی‌شود گفت ساده‌تر است اما می‌توان به راحتی از گروهمان صعود کنیم ، تمام تمرکز ما این است که بازی اولمان را مقابل پاراگوئه به پیروزی برسیم، بعد به مصاف مکزیک و روسیه برویم. فعلاً به مسابقه اولمان فکر می‌کنیم وتا بتوانیم تدابیر کادر فنی را در این مسابقات به خوبی پیاده کنیم.

احمدزاده در خصوص اردوها و فرسایشی بودن لیگ فوتبال ساحلی نیز بیان کرد: خداراشکر شرایط خوبی بود و با آمدن اوکتاویو سرمربی تیم شرایطمان تغییر کرد، بچه‌ها به مرز آمادگی ۹۵ و حتی ۱۰۰ درصد رسیده‌اند، فقط آقای مرادی مصدوم است، خودم هم آسیب‌دیدگی کوچکی دارم و امیدوارم سریعتر درمان شویم و با تمام قوا به قهرمانی برسیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی درخصوص سخت‌ترین تیم در این رقابت‌ها بیان داشت: به نظرم برزیل سر سخت‌ترین حرف ما در این مسابقات است، البته همه تیم‌ها خوب هستند و باید تمرکز لازم را داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم، درست است که سوم جهان شدیم اما هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، ما ارضاء نشدیم از سومی دنیا، مطمئن باشید که برای قهرمانی به میدان خواهیم رفت، واقعاً پتانسیل و لایق قهرمانی جهان هستیم و تا روزی که به این هدف دست پیدا نکنیم دست از تلاش بر نمی‌داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج