۶۲۰۷۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بن مندلسن نقش منفی «کاپیتان مارول»

دو کارگردان فیلم ابرقهرمانی «کاپیتان مارول» این روزها مشغول مذاکره با بن مندلسن بازیگر ۴۸ ساله استرالیایی هستند تا در صورت دستیابی به توافق نهایی، در نقش شخصیت شرور این پروژه سینمایی مقابل دوربین برود.

آی ‌سینما: دو کارگردان فیلم ابرقهرمانی «کاپیتان مارول» این روزها مشغول مذاکره با بن مندلسن بازیگر ۴۸ ساله استرالیایی هستند تا در صورت دستیابی به توافق نهایی، در نقش شخصیت شرور این پروژه سینمایی مقابل دوربین برود.

به گفته سازندگان، مندلسن احتمالا نقش ضد قهرمان اصلی این فیلم را ایفا خواهد کرد و بری لارسن بازیگر برنده اسکار درام مستقل «اتاق» هم در نقش یکی از شخصیت‌های محوری فیلم ظاهر خواهد شد. اوایل ۲۰۱۷، کوین فایگی رییس استودیو مارول در یکی از مصاحبه‌هایش از احتمال حضور آدم فضایی‌ها و بیگانگان در این پروژه سینمایی خبر داده بود.

آنا بادن و رایان فلک زوج کارگردانی که ساخت نسخه سینمایی «کاپیتان مارول» را بر عهده گرفته‌اند، دو سال پیش فیلم «می سی سی پی گریند» را بر پرده سینماها داشتند که نخستین همکاری مشترک‌شان با مندلسن به شمار می‌رود. جنوا رابرتسن با همکاری مگ لوفاو فیلمنامه‌نویس انیمیشن برنده اسکار «پشت و رو» فیلمنامه اقتباسی «کاپیتان مارول» را نوشته است.

به گزارش ورایتی در مراسم کامیک کان سن دیه گو امسال، فایگی اعلام کرد وقایع داستان این فیلم ابرقهرمانی در سال‌های دهه ۱۹۹۰ رخ می‌دهد، پیش از آن‌که حتی فکر متحد شدن به ذهن «انتقامجویان» خطور کند. فایگی همچنین از احتمال بازگشت ساموئل ال. جکسن در نقش «نیک فیوری» خبر داد.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و همه چیز طبق برنامه پیش برود، محصول جدید استودیو مارول از ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۹۷) در سینماهای دنیا اکران خواهد شد.

مندلسن بعد از ایفای نقش ضد قهرمان در فیلم‌هایی مانند «یک نفر سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» به یکی از گزینه‌های محبوب استودیوهای هالیوودی برای بازی در نقش شخصیت‌های شرور تبدیل شده است. این بازیگر استرالیایی همچنین برای بازی در سریال تلویزیونی «دودمان» که توسط شبکه آنلاین نتفلیکس منتشر شده، موفق به دریافت جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل شده است.

مندلسن ۴۸ ساله به زودی با فیلم «بازیکن شماره یک آماده» جدیدترین ساخته استیون اسپیلبرگ به سالن‌های سینما می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج