۶۲۰۸۴۲
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

مرگ سالانه ۴۳۰۰ دانش‌آموز آمریکایی با الکل

مصرف الکل در آمریکا، سالانه ۲۰۰ هزار نوجوان را راهی بیمارستان می‌کند و موجب مرگ ۴۳۰۰ دانش‌آموز می‌شود.

خبرگزاری فارس: کارشناسان به علت تغییراتی که در دوره ۴ ساله دبیرستان رخ می‌دهد، باور دارند حتی اگر دانش‌آموزی به عنوان کودک وارد دبیرستان شود، حتماً به عنوان بزرگسال از این دوره فارغ‌التحصیل خواهد شد.

نتیجه یک بررسی نشان داده است،‌ یکی از بدیهی‌ترین مسائلی که موجب می‌شود دانش‌آموز به سمت استعمال مواد مخدر کشیده شود، افزایش نمرات در امتحانات است.

نظرسنجی از دانش‌آموزان نشان داد، آنها باور دارند استعمال مواد مخدر به شب‌بیداری آنها کمک می‌کند و منجر به کسب نمرات خوب در امتحانات می‌شود؛ از دیگر دلایل مهم، فشار روانی از سمت دوستان همسن و سال دانش‌آموز است.

آمار مربوط به سوء مصرف مواد مخدر و الکل نشان می‌دهد، ۸۶ درصد نوجوانان دبیرستانی الکل مصرف می‌کنند و تعداد زیادی از آنها نیز مواد مخدر مصرف کرده‌اند.

بر اساس تحقیقات موجود، در ایالات متحده نوجوانان بیش از هر نوع مواد مخدری از الکل استفاده می‌کنند؛ مصرف الکل هر ساله ۲۰۰ هزار نوجوان را راهی بیمارستان می‌کند و موجب مرگ ۴ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز می‌شود.

آمار و ارقام نشان می‌دهد، ۶۸ درصد دانش‌آموزان ۱۲ ساله تجربه مصرف الکل را داشته‌اند و از این مقدار، ۲۱ درصد بیش از حد مصرف کرده و به خود آسیب‌های جدی رسانده‌اند.

نتایج یک بررسی دیگر نیز مشخص کرد،‌ ماری‌جوانا در صدر لیست مواد مخدری است که دانش‌آموزان آمریکایی استعمال می‌کنند و بر اساس داده‌های موجود، ۳۵ درصد نیم دانش‌آموزان ۱۲ ساله تجربه استعمال ماری‌جوانا را دارند.

تعداد دانش‌آموزانی که از مواد مخدر و الکل استفاده می‌کنند، در حالی رو به افزایش است که دولت آمریکا و آموزش و پرورش این کشور هیچ اقدامی برای کاهش این آمار انجام نداده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه خبرههههه واقعا فاجعه اس!!!

    • حق گو

      یک آمارم از فحشا و تجاوز و قتل و خشونت و خودکشی و بیکاری و بدبختی ایران هم بدید بدک نیست

    • محمدرضا بختیار

      عجب دنیای غریبی است دانش آموزان آمریکایی به خاطر سو استعمال مواد مخدر و مصرف الکل جان خودشون را از دست می دهند آنوقت در کشور ما به خاطر خواب آلودگی و سرعت بالای اتوبوس ویا به خاطر عدم آشنایی مربی آموزشی با محیط های پر خطر در اردو و یا به دلیل استهلاک کلاس ها و انفجار بخاری و شوفاژهای غیر استاندارد و یا برخی به علت عدم صلاحیت رانندگان سرویس های مدارس که بیشتر خود معلم های همان آموزشگاه یا آموزشگاههای دیگر و یا فروش اغذیه نامناسب در آموزشگاهها و هزارتا دلیل دیگه جان خودشون رااز دست می دهند پس به قولی یه سوزن به خودت بزن و یک جوال دوز به دیگران

    • بدون نام

      تو ایران به همون مقدار به بچه زیر ده سال تجاوز میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج