۶۲۰۸۸۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ویکلی‌استاندارد:

ترامپ تصمیمی درباره لغو بوئینگ نگرفته است

وبگاه ویکلی‌استاندارد با رد ادعای یک وبگاه دیگر آمریکایی به نقل از یک منبع کاخ سفید نوشته ترامپ هنوز تصمیمی درباره لغو قرارداد فروش هواپیمای بوئینگ به ایران نگرفته است.

خبرگزاری فارس: منابع خبری روز چهارشنبه گزارش چند روز پیش یک وبگاه آمریکایی را درباره اقدام احتمالی دولت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ» برای لغو توافق میان شرکت بوئینگ و ایران‌ایر، رد کرده‌اند.

وبگاه واشنگتن‌فری‌بیکن روز دوشنبه مدعی شده بود دولت ترامپ برای لغو توافق خرید هواپیما میان شرکت بوئینگ و ایران‌ایر از طرف نمایندگان کنگره آمریکا تحت فشار قرار گرفته و احتمالاً آن را لغو خواهد کرد.

پس از اجرایی شدن توافق هسته‌ای بین ایران و گروه ۱+۵ و لغو تحریم‌های بین‌المللی، شرکت‌های هواپیمایی ایرباس و بوئینگ اعلام کردند قصد دارند بیش از ۱۰۰ فروند هواپیما به ایران بفروشند.

ویکلی‌استاندارد امروز، به نقل از منبعی در کاخ سفید نوشته که رئیس‌جمهور آمریکا هنوز درباره قرارداد معامله هواپیما میان ایران‌ایر و بوئینگ تصمیم نگرفته است.

با آنگاه وبگاه واشنگتن‌فری‌بیکن ادعا کرده بود که مقام‌های کاخ سفید این توافق فروش هواپیما را مغایر با منافع امنیتی آمریکا می‌دانند، منبع مورد استناد ویکلی‌استاندارد گفته کابینه امنیتی ترامپ هنوز هیچ توصیه رسمی درباره این قرارداد به وی نکرده و انتظار نمی‌رود که چنین توصیه‌ای به زودی انجام شود.

مقام‌های آمریکایی و نمایندگان کنگره در گذشته با بیان ادعاهای اثبات‌نشده شرکت ایران‌ایر را به انتقال نظامیان و تسلیحات به سوریه متهم کرده‌ و بر همین اساس خواستار لغو فروش هواپیما به شرکت هواپیمایی حامل پرچم ایران شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      من فکرمیکنم مدیران درزمان انعقاد قرارداد حتما بندی را دران گنجانده باشند که تا به حال ترامپ نخواسته لغو کنه شایدم جریمه سنگینی درنظر گرفته شده که لغو ان بصرفه نیست اگرغیراز باشد کلاه بزرگی سر مدیران مارفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج