جاباما
۶۲۰۹۰۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۸/۰۴


فال روزانه 1396/08/04
فال روزانه پنج شنبه 4 آبان 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 4 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی قابل اعتماد، مهربان، خلاق، حساس و همچنین احساساتی هستید. لبخند زیبایی که همیشه روی لب دارید همه را به سوی شما جذب می کند و خیلی زود روابط دوستانه با دیگران برقرار می کنید. شما شخصی باهوش و با استعداد هستید، اما لجبازی، غرور و ولخرجی هایتان می توانند این صفات مثبت شما را بی اثر کنند. امسال فرصتی فوق العاده است برای این که تمام تلاش و انرژی خود را به کار بگیرید تا اهداف بلند مدت خود را به دست بیاورید. اعضای خانواده ی شما حمایت خود را تحت هیچ شرایطی از شما دریغ نخواهند کرد و هر کمکی که از دستشان بربیاید در اختیار شما قرار خواهند داد. کارها و پروژه های نیمه تمامتان امسال بالاخره به صورت رضایت آمیزی به سرانجام خواهند رسید. شاید نگرانی هایی در رابطه با وضعی سلامت یکی از عزیزانتان پیش بیایند، اما با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. یک سفر دوردست به مقصد یک کشور خارجی منافع مادی زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. در فصل تابستان فرصت آغاز یک رابطه ی جدی عاشقانه را به دست خواهید آورد.

فال روزانه 1396/08/04

امروز پیش از شروع هر پروژه ی جدیدی خوب فکر کرده و همه جوانب را در نظر بگیرید، متأسفانه ممکن است ظاهر قضیه با حقیقت آن تفاوت های قابل توجهی داشته باشد که در حال حاضر شما قادر به دیدن آنها نیستید. دیدار عاشقانه ای که با بیتابی در انتظار آن بوده اید امروز ممکن است کنسل شود و یا به آن خوبی که انتظار داشته اید پیش نرود. شاید این موضوع باعث شود تردیدهایی نسبت به آینده ی این رابطه در دل خود احساس کنید. امروز برای گرفتن تصمیمات جدی در رابطه با چنین موضوعات مهمی اصلا روز خوبی نیست. چند روزی دست نگه دارید تا اعتماد به نفستان به میزان عادی خود بازگردد و بعد تصمیمتان را بگیرید.

فال روزانه 1396/08/04

امروز یک نفر با اخبار و اطلاعات غیر معتبری به دیدن شما خواهد آمد. گفته های این شخص را خیلی جدی نگیرید و فکر نکنید هر چیزی که بگوید واقعیت محض است. در مورد روابط عاطفی هم، امروز احساسات شما بسیار شدید هستند و نیاز شدیدی به نزدیکی بیشتر به شخصی که دوست دارید احساس می کنید. اگر هنوز مجرد هستید احتمال این که امروز عشق رویاهایتان را پیدا کنید خیلی کم است، اگر کسی شما را به خود جذب کرد عجولانه عمل نکنید و به خودتان و طرف مقابلتان فرصت بدهید تا بیشتر همدیگر را بشناسید. مسئله ای که به نظر شما مسخره و بی اهمیت می آید ممکن است باعث دلخوری عشقتان شود، حواستان را خوب جمع کنید.

فال روزانه 1396/08/04

امروز دلتان می خواهد در مورد جاه طلبی ها و رویاهای بلند پروازانه خود با اطرافیانتان حرف بزنید، ولی انتقادهای سرسختانه دیگران ممکن است ذوقتان را کور کند. شاید احساس کنید که دارد در حقتان بی انصافی می شود، ولی نباید هم از خودتان عکس العمل تندی نشان دهید؛ فقط به خودتان یادآوری کنید که نیازی به تأیید و تحسین دیگران ندارید. امروز تماس و یا پیامی پر از احساسات از دوستی نزدیک و یا عشقتان دریافت خواهید کرد. شاید این شخص دچار سردرگمی شده باشد و یا از لحاظ عاطفی در عذاب باشد. با او مهربان باشید و اگر بخش هایی از حرف هایش زیاد به مذاقتان سازگار نبود هم رفتار ملایم خود را حفظ کرده و واکنش تندی نشان ندهید.

فال روزانه 1396/08/04

استعدادی هنری در وجود شما نهفته است که هنوز به درستی آن را نشناخته اید، اما امروز اتفاقی روی خواهد داد که شما را به امتحان کردن توانایی هایتان در این زمینه تشویق خواهند کرد. الان زمان بسیار مناسبی برای این کار است، زیرا احساس و انرژی درونتان نیز در سطحی قرار دارد که برای شما الهام بخش خواهد بود. اگر نتیجه ی تلاش هایتان در سطح انتظاری که از خودتان دارید نبود به خودتان سخت نگیرید. شما تازه اول راه هستید، کمی به خودتان وقت بدهید تا مهارت های لازم را به دست بیاورید. شما در زمینه روابط عاطفی خود به ثبات بیشتری نیاز دارید و حس تردید و دودلی که امروز شما را فرا گرفته باعث شده است که احساس وحشت و درماندگی کنید.

فال روزانه 1396/08/04

امروز شاید آرزو کنید که ای کاش زندگیتان کنترل داشت و با آن می توانستید این بخش از زندگیتان را روی دور تند بگذارید و هر چه زودتر از شر این همه سختی و پستی و بلندی راحت شوید. با این حال باید بدانید که زندگیتان حتی اگر در نگاه اول همراه با مشکلات باشد هم، در وضعیتی خیلی بهتر از آن چه که خودتان فکر می کنید قرار دارد. امروز شاید اعضای خانواده تان قصد داشته باشند تغیراتی در دکوراسیون خانه ایجاد کنند، اما اختلاف نظرهایی بین افراد خانه وجود دارند که منجر به بحث هایی خواهند شد. از آنجایی که هر کسی نظر خودش را دارد و کوتاه هم نخواهد آمد امروز روز خوبی برای انجام این کارها نخواهد بود؛ فعلا فقط در نظافت منزل با هم همکاری کنید.

فال روزانه 1396/08/04

اگر پله های ترقی را به سرعتی که انتظار داشته اید طی نکنید، ممکن است فکر کنید که یک جای راه را اشتباه رفته اید و تصمیم اشتباهی گرفته اید. با این حال با همان نظم و اراده همیشگی به تلاشتان ادامه دهید، شما به زودی ثمره زحمات خود را خواهید چشید. امروز سوء تفاهم هایی بین شما و شخصی که دوست دارید به وجود خواهند آمد و شاید نتوانید پیامتان را به درستی به طرف مقابلتان منتقل کنید و همین باعث شود که ناراحتی هایی پیش بیایند. با این حال نباید نسبت به این وضعیت با بی تفاوتی رفتار کنید. هر کاری که از دستتان بر می آید برای رفع این سوء تفاهمی که بین شما و مهمترین شخص زندگیتان پیش آمده است انجام دهید.

فال روزانه 1396/08/04

یکی از دوستان صمیمیتان و یا گروهی که با آنها در ارتباط هستید ممکن است از لحاظ مالی با مشکلاتی روبرو باشد و از شما تقاضای کمک کند، اما باید در این مورد احتیاط کنید. احتمال این که این شخص و یا موسسه بتواند پولتان را سر موعدی که انتظار دارید پس بدهد خیلی کم است، اگر فکر می کنید به این زودی ها خودتان پولتان را لازم خواهید داشت ریسک نکنید. یکی از اهدافی که دارید برای رسیدن به آن تلاش می کنید امروز با مانعی مواجه خواهد شد. سعی نکنید همین امروز و به هر زور و تقلایی که شده این مشکل را حل کنید. کمی به خودتان فرصت بدهید و اطلاعات لازم را جمع آوری کنید. فردا برای شما روز بهتری خواهد بود و می توانید به مشکلتان غلبه کنید.

فال روزانه 1396/08/04

شما دیگران را دوست دارید، اما گاهی نگاهتان نسبت به آنها نقادانه است و کوچک ترین اشتباهاتشان را هم برای خودتان بزرگ می کنید. امروز هم یکی از آن روزهایی است که به هیچ عنوان نمی توانید خودتان را با هیچ شخص و گروهی به راحتی هماهنگ کنید. وضعیت و رفتار اعضای حاضر در این گروه برای شما رضایت بخش نیست و دلتان می خواهد هر طور که شده است از آنها فاصله بگیرید. سعی کنید به این احساس خود غلبه کنید و متوجه این رفتارتان باشید. امروز خانواده تان و کسانی که دوست دارید به توجه ویژه شما نیاز دارند، تا جایی که در توان دارید به این نیاز آنها رسیدگی کنید و حتی اگر لازم دیدید برنامه هایتان را بخاطر آنها تغییر دهید.

فال روزانه 1396/08/04

امروز شما برخی درگیری های ذهنی در رابطه با مسائل معنوی دارید که شاید باعث شوند تصمیم بگیرید تحقیقاتی را در این رابطه انجام دهید. صحبت کردن در رابطه با این موضوع با دوستانتان می تواند کمک هایی به شما بکند، اما شاید آنها هم اطلاعاتی در حد خود شما داشته باشند و نتوانند آن طور که باید و شاید راهنماییتان کنند. بررسی های علمی و استفاده از تکنولوژی برای انجام تحقیقات لازم در این زمینه به شما کمک بیشتری خواهد کرد. امروز سعی کنید در اعتماد کردن نسبت به دیگران احتیاط بیشتری از خودتان نشان دهید، زیرا یکی از افرادی که به عنوان دوست خود می شناسید ممکن است ارزش این همه اعتماد را نداشته باشید.

فال روزانه 1396/08/04

حتی اگر احساس می کنید که دوست دارید از دیگران فاصله بگیرید و با خودتان تنها باشید هم طوری رفتار کنید که عزیزانتان حس کنند در صورت نیاز در دسترس آنها خواهید بود و بین خودتان و آنها فاصله نیندازید. امروز روابط شما با شخصی که تا کنون برای شما حکم یک دوست را داشته است ناگهان جه تازه ای به خود خواهد گرفت. شاید ناگهان به این موضوع پی برید که یک علاقه ی متقابل بین شما وجود دارد و نگاهتان به رابطه ای که دارید تغییر کند. این احساس ممکن است که برایتان بسیار زیبا باشد، اما پیش از پذیرفتن هر گونه تعهدی سعی کنید طرف مقابلتان را بهتر بشناسید. درست است که نسبت به او شناخت قبلی دارید، اما با تغییر نوع رابطه خیلی چیزها تغییر پیدا می کنند.

فال روزانه 1396/08/04

چیزی که برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است دارد تغییر می کند. شما نگران این هستید که مبادا این تغییرات آینده ای برایتان به همراه نداشته باشند. این تغییرات چه با وضعیت حرفه ایتان و چه با روابط عاطفیتان مرتبط باشند باعث آشفتگی افکار شما در تمام طول روز خواهند شد زیرا باعث می شوند اطمینان خاطر قبلی را در مورد آینده ی خود نداشته باشید. پیش از تصمیم گیری به همه چیز خوب فکر کنید و عجولانه واکنش نشان ندهید. شاید بخواهید مسئولیت وضعیت فعلیتان را به گردن دیگران بیندازید، ولی نسبت دادن بحران فعلی به عوامل خارجی هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. به جای پیدا کردن مقصر به دنبال رفع شکل باشید.

فال روزانه 1396/08/04

امروز از لحاظ جسمانی زیاد حالتان روبراه نیست و ممکن است ناراحتی هایی داشته باشید. به احتمال زیاد شما بیمار نیستید و فقط خسته اید و تحت فشار شدید قرار گرفته اید، با این حال با مشکل خاصی در به پایان رساندن کارها و وظایفی که به عهده دارید مواجه نخواهید بود. در پایان روز سعی کنید کمی زودتر به خانه بروید و تا جای ممکن کاری انجام ندهید و فقط استراحت کنید. موضوع دیگری هم که باعث ناراحتی شما خواهد شد نا امیدی از شخصی است که تا به حال برای شما بسیار ارزشمند بوده و به عنوان الگو به او نگاه می کرده اید. شاید به این فکر کنید که جایگزین دیگری برای این شخص پیدا کنید، امروز را دست نگه دارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج