۶۲۱۰۰۳
۲۰ نظر
۵۰۱۲
۲۰ نظر
۵۰۱۲
پ

دختر اصفهانی: نمی خواستم خودکشی کنم

دختر نجات یافته ماجرای سقوط مرگبار از پل چمران اصفهان، پس از گشودن چشم‌هایش روی تخت بیمارستان اظهار داشت، زمان حادثه برای نجات دوستش جلو رفته بود که ناخواسته و همراه او به پایین افتاد.

روزنامه ایران: دختر نجات یافته ماجرای سقوط مرگبار از پل چمران اصفهان، پس از گشودن چشم‌هایش روی تخت بیمارستان اظهار داشت، زمان حادثه برای نجات دوستش جلو رفته بود که ناخواسته و همراه او به پایین افتاد.
با گذشت چند روز از ماجرای خودکشی جنجالی دو دختر نوجوان اصفهانی، هنوز اخبار و حواشی این ماجرا تکاندهنده فروکش نکرده و گمانه زمانی‌های مختلف در این باره ادامه دارد.
برخی مسئولان، ابتدا این خودکشی را به چالش «نهنگ آبی» ارتباط دادند و برخی هم این فرضیه را رد کردند. با این حال دکتر اسدبیگی -رئیس اورژانس اجتماعی بهزیستی کشور- به‌صراحت گفت که شواهد نشان می‌دهد خودکشی دو دختر نوجوان اصفهانی هیچ ارتباطی به بازی یا چالش نهنگ آبی ندارد.
وی دیروز درباره آخرین جزئیات این ماجرا گفت: «همان طور که پیش‌تر هم گفتم این خودکشی هیچ ارتباطی با نهنگ آبی ندارد و مددکاران ما در اصفهان به‌طور جدی این مسأله را پیگیری کرده‌اند. خوشبختانه حال «نیلوفر» -دختر نجات یافت- رو به بهبود است و صبح چهارشنبه عمل موفقیت آمیزی روی پاهایش انجام شده است.»
وی افزود: «وی در نخستین اظهاراتش بیان کرده، قصد خودکشی نداشته و برای نجات دوستش جلو رفته که ناخواسته سقوط کرده است. همچنین پس از پیدا شدن علائم خاص روی بدن دختر فوت شده شایعاتی مطرح شد و این زخم‌ها را به بازی یا چالش خاصی ربط دادند. اما واقعیت این است که خراش‌های روی دست‌های نوجوان جانباخته به خاطر تلاش ناکام وی برای خودکشی در گذشته بوده است.»
اسدبیگی با توصیه‌ای به خانواده‌ها گفت: «امیدوارم خانواده‌ها به بهداشت روانی فرزندانشان توجه بیشتری داشته باشند و جو صمیمی تری را در خانه ایجاد کنند. چه بسا بسیاری از اتفاقات ناگوار مشابه، به خاطر ارتباط نادرست میان والدین و فرزندان رخ می‌دهد. ضمن اینکه امیدوارم بزودی طرح مددکار اجتماعی در مدارس اجرا شود تا مددکاران و مشاوران متخصص نوجوانان را در همان محیط آموزشی راهنمایی کنند. به طور قطع طرح مددکار اجتماعی می‌تواند در مقابل اقدامات نوجوانان و جوانان عاملی پیشگیرانه باشد.»

رئیس اورژانس اجتماعی بهزیستی کشور در پاسخ به این سؤال که آیا نوجوان نجات یافته از سوی اورژانس اجتماعی مورد حمایت قرار خواهد گرفت یا خیر، گفت: «به‌طور قطع بعد از اینکه این نوجوان به سلامتی جسمی لازم رسید، اورژانس اجتماعی کشور با تمام توان خدمات روانی - اجتماعی را ارائه خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اورژانس اجتماعی بهزیستی در چند میدان و نقطه مهم شهرها ، استقرار بزنند و با نصب بنر خدماتشان را به مردم اطلاع رسانی کنند و به مردم خصوصا نوجوانان مشاوره بدهند.

      اگر برای یک شهر بزرگ در 10 نقطه، 2 نفر مشاوره بدهند جمعا 20 نفر روزانه مشاوره خواهند داد ،برای اینکار بودجه تخصیص داده شود به سلامت جامعه بسیار کمک می شود. قرار نیست نتیجه مشاوره های مطب حاصل شود همین که چند جمله به گوش شخص بخورد هم خوب است، در حال حاضر بسیاری از مردم اصلا نمی دانند اورژانس اجتماعی چی هست!

    • آرش

      خداروشکر که زنده موند من هم مثل خیلیها از خدا خواستم که نجاتش بده امیدوارم حالش کاملا خوب بشه
      ولی عجیب اینجاست که یه نفر که شاهد ماجرا بوده گفته بود بعد از اولی که خودش رو انداخت پایین این اول عقب رفت بعد خودش رو انداخت پایین اگه اینطور باشه بعید به نظر میرسه که برای نجات اون خودش رو انداخته باشه پایین شاید از ترس این کار رو کرده خودکشی دختر اول با توجه به اینکه چندسال قبل مادرش رو از دست داده و رو دستش جای خودزنی بوده بعید نبوده ولی دختر دوم پدرش گفته که رفتار دخترش عادی بوده و روابط خوبی هم با پدر و مادرش داشته

    • س

      چه رفیق خوبی برای نجات دوسش خودشم فدا کرد.بازم خدا رو شکر که حالش رو به بهبود.

    • شروین

      اینروزها اگه خدای نکرده یه کارگرساختمانی از بالا سقوط کنه میگن بخاطر بازی نهنگ آبی خودکشی کرده!!!خخخ

    • زهرا

      وا پس نوشته بودن ک هر دو دختر قبل خودکشی ،فیلم برای خانواده گذشته بودن ک قراره بمیرن حالا کمک ب دوست شد؟ اصلا معلوم نیست کی راست میگه

    • بدون نام

      یادش دادن اینطوربگه.
      مثل روز روشنه دروغ میگه تحفه.

    • بدون نام

      خخخخ اولش خودتون گفتین صدای ضبط شده ی این دو دختر نشون میده که از قصد خودکشی کردن و بخاطر بازی نهنگ آبی بوده حالا یه چیز دیگه میگین

    • marin

      قصد ازدواج نداره؟

    • ليلا

      حالا هي انكار كنين كه مثلا اين بازي تو كشور ما نيست مثل ايدز كه هي پنهان كردين مثل اعتياد جوانان هي مخفي كردين مثل فساد اقتصادي انكار كردين، بريد دنبال چاره باشين نه فرافكني و انكار
      واي به روزي كه بگندد نمك

    • بدون نام

      ای وای من یکی که شاخ درآوردم!!!!!!!!میدونید که آدم کی شاخ در میاره دیگه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!......

    • بدون نام

      چالش نهنگ آبی بوده لطفا کمی واقع گرا باشید دنبال چی هستن که حرفشون رو عوض می کنن و اخبار کذب تحویل مردم میدن

    • بدون نام

      خدایی این دولت چه فکر میکنه چرا وقتی می خواهند چیزی را کتمان کنند اینقدر دست پاچه عمل میکند مراتب حرف قبلی خود را مثل بجه ای هی دورغ میگه برای اینکه راستشو نگه دورغ پشت دورغ

    • بهار

      اینم چرا میگه که دلش گیرنباشه ملکه راست میگی چراازمردم کمک نگرفتی

    • بدون نام

      تو گفتی ما هم باور کردیم.

    • بدون نام

      شاید این هم چند روز دیگر مانند مسولین چند زوز دیگز حرف هایش زا عوض ودلیل خود کشی را چیز دیگری اعلام کند

    • Reyhane

      سمیه دروغ نگو اگه دروغ میگی یه جوری بگو مردم باور کنن

    • بدون نام

      اتفاقا این داره راست میگه
      بازی نهنگ آبی اصلا وجود خارجی نداره
      ولی برای مسئولین ما خوب شده هر گندی که تو این مملکت اتفاق بیفته به نهنگ آبی ربط میدن
      به جای اینکه بگن همه الکلی و قرصی و بنگی و افسرده شدن به خاطر بی لیاقتی و بی کفایتی ما

    • Maedeh

      شاید همه ی حرفایی که زدین درسته ولی چرا یه کم به این فکر نمیکنین که به خاطر روابطی بوده که از قبل داشتن اگه فیلم رو دیده باشین میبینین که چند بار اشاره میکنن به دوستاشون و دلتنگی و.....لطفا یه کم واقع گرا باشین و همه ی تقصیرا رو گردن مملکت نندازین..علت اکثر همچین اتفاقایی دین گریزیه و بس..

    • Arezoo

      فقط واس این میگن ب خاطر دوستش ک بعد از این اون دختر بتونه ب زندگی عتدی خودش ادامه بده و حرف و حدیثی نباشه

    • زهرا

      فکر می کنم حقیقت با توجه به کلیپی که منتشر شده واضح باشه من خودم یه دختر دبیرستانی بودم و این جو برام آشناست دخترانی که وضعیت خانوادگی مناسبی ندارند حالا مسئله صرفا مالی یا طلاق گرفتن یا....نیست جو خانه متشنج است و احساس راحتی نمی کنن به دنبال روابط عاطفی در خارج از خونه می گردند و اکثرا وابسته میشن و با کوچکترین تنشی خودشون رو می بازند و دست به این اقدامات می زنند دو تا دختر خیلی واضح خودشان می گویند دلشان می خواهند با این کار از محیط انتقام بگیرند ولی نمی دانند که آن ها نیستند که بخواهند اشک های دیگران را ببینند اولین مقصر خانواده است خانواده ای که اصلن برایش مهم نیست و خود را مقصر نمی داند به حرف های خاله ی اون دختر کشته شده نگاه کنین به خانواده های این ها صورت مسئله را حذف می کنند خود را مبرا می کنندانکار انکار انکار... این اولین اقدام به خودکشی ع نبود و به جای کمک می خواهند بگویند که چیزی نبوده است دوست عزیز دولت نیز مقصر است ولی در مراحل آخر که بگوییم چرا ممدکار نباید در مدرسه باشد ولی صورت مسئله واضح است جوابش هم واضح است نمی دانم که چرا نمی خواهیم آن را ببینیم و صادق باشیم یکی از هم کلاسی های من هم در دبیرستان خودکشی کرد و شرایط اش انگیزه هایش و حرف هایش کاملا مشابه بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج