۶۲۱۰۳۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تمهیدات آموزش و پرورش برای مراسم «اربعین»

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام درباره احتمال تعطیلی چندروزه مدارس مناطق مرزی در ایام منتهی به اربعین گفت: تلاش می‌کنیم مدارس تعطیل نشوند و خدمات رسانی در شیفت مخالف و ایام تعطیل در مدارس صورت گیرد اما اگر موارد اضطراری رخ دهد مدارس را در اختیار قرار می‌دهیم و در روزهای بعد از آن کلاس‌های جبرانی برگزار می‌کنیم.

ایسنا نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام درباره احتمال تعطیلی چندروزه مدارس مناطق مرزی در ایام منتهی به اربعین گفت: تلاش می‌کنیم مدارس تعطیل نشوند و خدمات رسانی در شیفت مخالف و ایام تعطیل در مدارس صورت گیرد اما اگر موارد اضطراری رخ دهد مدارس را در اختیار قرار می‌دهیم و در روزهای بعد از آن کلاس‌های جبرانی برگزار می‌کنیم.

علی بیرانوند تمهیدات آموزش و پرورش در مرزهای غربی برای برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین را تشریح و اظهار کرد: طی دو سه سال اخیر فعالیت‌های مختلفی در این ایام انجام دادیم و امسال هم تعدادی از مدارس را در شهرستان‌های مسیر بویژه شهرستان مهران آماده کردیم تا در شرایط اضطراری، آب و هوای نامناسب و ترافیک‌های سنگین جاده‌ای بتوانیم زوار را اسکان دهیم.

وی افزود: در گذشته به منظور پخت و پز غذا و تدارکات نیز فضاهایی را در اختیار ستاد اربعین قرار دادیم؛ امسال هم مجتمع امور تربیتی و فضاهای فرهنگی و سالن‌های ورزشی را برای این منظور در نظر گرفتیم. ضمن آنکه ارگان‌های دیگر چون ناجا و مرزبانی هم می‌توانند به صورت موقت از اماکن غیرمدرسه‌ای ما در شهر مهران استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام با اشاره به اینکه در سال‌های قبل موکب‌هایی به صورت خودجوش از سوی همکاران ما دایر و به زوار خدمات رسانی انجام می‌شد گفت: امسال هم در مسیر تردد زوار خدمات در موکب‌ها ارائه می‌شود.

بیرانوند درباره احتمال تعطیلی چندروزه مدارس مناطق مرزی گفت: برنامه ما این است که هیچ مدرسه‌ای تعطیل نشود، اما ممکن است شرایط اضطراری پیش بیاید و زوار در مسیر بمانند، البته ستاد اربعین اماکنی را برای اسکان در نظر گرفته‌ است و مدارس را به عنوان آخرین پایگاه‌ها در نظر گرفتیم.

وی افزود: پیش بینی می‌شود در اوج تردد زائران چند روزی هم از مدارس استفاده شود، البته تلاش می‌کنیم مدارس تعطیل نشوند و خدمات رسانی در شیفت مخالف و ایام تعطیل در مدارس صورت گیرد اما اگر موارد اضطراری رخ دهد، مدارس را در اختیار قرار می‌دهیم و در روزهای بعد از آن کلاس‌های جبرانی برگزار می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج