۶۲۱۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

وعده استاندار و رد پیشنهادات اغوا کننده

محسن چاووشی و یگانه جای قلعه نویی!

وعده استاندار اصفهان در خصوص ورزشگاه نقش جهان و عدم اشاره به نام امیر قلعه نویی از جمله حواشی جالب توجه مراسم جشن پیراهن باشگاه سپاهان بود.

وعده استاندار اصفهان در خصوص ورزشگاه نقش جهان و عدم اشاره به نام امیر قلعه نویی از جمله حواشی جالب توجه مراسم جشن پیراهن باشگاه سپاهان بود.

مراسم جشن پیراهن باشگاه سپاهان اصفهان شب گذشته در سالن ورزشی پیروزی برگزار شد و شماره پیراهن بازیکنان این تیم در لیگ یازدهم به هواداران سپاهان معرفی شد.

این مراسم یا بهتر بگوییم جشن سپاهانی ها تفاوت عمده ای با جشن های معمول اهالی فوتبالی داشت؛ این بار خبری از سخنرانی های طولانی مدت نبود و سپاهانی ها به شکلی برنامه ریزی کرده بودند که تماشاگران از حضور در سالن لذت ببرند که در مقام عمل نیز این گونه شد.

حواشی مراسم جشن سپاهانی ها که شنبه شب در اصفهان برگزار شد به این شرح است:

* کار زیبای باشگاه سپاهان تجلیل از خانواده مرحوم شاطرزاد بود؛ دو فرزند خردسال قهرمان سابق کاراته ایران با حضور در روی سن مورد تجلیل مسوولان سپاهان قرار گرفتند.

* دعوت و البته تجلیل و اکرام مدیرعامل سابق کارخانه سپاهان( مهندس رجایی) یکی دیگر از آن کارهای جالب توجه ای بود که کمتر در ورزش ایران به چشم می خورد اما سپاهانی ها آن را انجام دادند.

* محمدرضا ساکت که مجری مراسم در معرفی اش او را بهترین مدیرعامل تاریخ باشگاه سپاهان دانست در سخنانی کوتاه خطاب به هواداران این تیم گفت: سپاهان از سوی مسوولان فوتبال به عنوان با اخلاق ترین باشگاه ایران معرفی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: «امسال علیرغم آنکه فضای روانی سنگینی علیه باشگاه سپاهان و مدیریت آن بوجود آمده بود با تلاش هیات مدیره باشگاه ستاره های خوبی در کنار قرار گرفتند.»

ساکت در ادامه صحبت های خود به موضوع دیگری نیز اشاره کرد: « کادرفنی و بازیکنان سپاهان پیشنهادات اغوا کننده و بالاتر از سقف را کنار زدند تا امسال طلایی پوش بمانند. » پس از این سخنان ساکت تماشاگران سپاهان به شدت سید جلال حسینی را تشویق کردند.

* علاقه حاضرین در سالن به آهنگ های پاپ سبب شد که مجری مراسم برای دقایقی به تقلید صدای محسن چاووشی و یگانه بپردازد تا تماشاگران را سر شوق بیاورد.

* در قسمت تقدیر و تشکر از تیم های قهرمان فصل گذشته حتی یکبار هم نام امیر قلعه نویی از سوی سپاهانی ها به زبان نیامد!

* زمان ورود استاندار اصفهان به سالن تماشاگران با شعار « ذاکر یادت باشه نقش جهان ساخته بشه» از وی استقبال کردند.

* ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان در سخنانی کوتاه در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: ترکاشوند مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با مهندس صمصام معاون عمرانی استانداری تماس گرفته و عنوان داشته که تسویه حساب مالی با کارفرمای پروژه انجام شده و این پروژ در آستانه انتقال به استان اصفهان است. در صورتی که مدیریت پروژه به اصفهان واگذار شود بدون آنکه پولی از دولت دریافت کنیم در کمتر از یک سال پروژه را آماده بهره برداری می کنیم.

منبع: برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

محسن چاووشی و یگانه جای قلعه نویی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Ehsan

      ان شا الله که زودتر ورزشگاه نقش جهان ساخته میشه،حق سپاهان و ذوب آهن
      بیشتر از این حرفهاست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج