۶۲۱۱۰۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

چهار مرحله‌ی جدید به Hitman می‌آید

استودیوی بازی‌سازی IO Interactive، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های هیتمن، خبر از عرضه‌ی بسته‌ی تازه‌ای از جدیدترین بازی هیتمن داده است. این نسخه‌ی جدید Hitman: Game of the Year Edition نام گرفته است و در کنار محتوای کامل فصل اول این بازی، چهار مرحله‌ی جدید و چند آیتم تازه دارد.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: استودیوی بازی‌سازی IO Interactive، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های هیتمن، خبر از عرضه‌ی بسته‌ی تازه‌ای از جدیدترین بازی هیتمن داده است. این نسخه‌ی جدید Hitman: Game of the Year Edition نام گرفته است و در کنار محتوای کامل فصل اول این بازی، چهار مرحله‌ی جدید و چند آیتم تازه دارد.

چهار مرحله‌ی جدید به Hitman می‌آید

قرار نیست این چهار مرحله‌ی جدید، نقشه‌ای تازه داشته باشند و مراحل در همان نقشه‌های فصل اول هیتمن اتفاق می‌افتند. مشخصا قرار است در چهار نقشه‌ی ««بانکوگ»، «کلرادو»، «ساپینزا» و «هوکایدو» این چهار مرحله‌ی جدید را به پایان برسانید. سازندگان هیتمن برای مراحل جدید خود داستانی هم نوشته‌اند؛ قرار است مامور ۴۷ برای جلوگیری از پخش شدن یک ویروس، تعدادی هدف را نابود کند.

این مراحل جدید، شخصیت‌هایی تازه، لباس‌هایی جدید، هوش مصنوعی متفاوت و مکانیک‌هایی بیشتر در مقایسه با خط اصلی بازی دارند. استودیوی IO Interactive می‌گوید که ساعت روز در انجام ماموریت‌های جدید فرق می‌کند و به همین دلیل، مرحله‌ها ظاهری متقاوت دارند. برای این چهار مرحله هم‌چنین موسیقی متن جدید نواخته شده است.
چهار مرحله‌ی جدید به Hitman می‌آید

این چهار مرحله‌ی تازه، با محتوای داخل‌شان، تنها تفاوت نسخه‌ی Game of the Year Edition با نسخه‌ی Complete First Season است. اگر فصل اول هیتمن را دارید، چه به صورت دیجیتالی و چه به صورت فیزیکی، می‌توانید با پرداخت ۲۰ دلار این چهار مرحله‌ی جدید را به بازی خودتان اضافه کنید.

نسخه‌ی Game of the Year Edition بازی هیتمن در روز ۷ نوامبر به صورت دیجیتالی و با قیمت ۶۰ دلار عرضه خواهد شد.

در همین روز، قرار است یک بروزرسان رایگان هم برای هیتمن عرضه شود. این بروزرسان، قابلیت‌های گرافیکی جدید و پشتیبانی از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را به بازی اضافه می‌کند. رابط کاربری بازی هم قرار است پیشرفت کند تا هر چیزی که می‌خواهید را راحت‌تر پیدا کنید.

می‌توانید در ادامه، تریلر Hitman: Game of the Year Edition را ببینید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
چهار مرحله‌ی جدید به Hitman می‌آید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج