۶۲۱۱۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

با فراری وحشی ۷۰۹ اسب‌بخاری آشنا شوید

اسمش GTC۴Lusso است؛ یک ایتالیایی مغرور و پرادعا! اولین بار در سال ۲۰۱۶ نامش بر سر زبان‌ها افتاد که یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر حجیم ۶٫۳ لیتری داشت. حالا این بار سر و کله‌ی این ایتالیایی پیدا شده، با پیشرانه‌ی با حجم کم‌تر و توان بالا!

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: اسمش GTC۴Lusso است؛ یک ایتالیایی مغرور و پرادعا! اولین بار در سال ۲۰۱۶ نامش بر سر زبان‌ها افتاد که یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر حجیم ۶٫۳ لیتری داشت. حالا این بار سر و کله‌ی این ایتالیایی پیدا شده، با پیشرانه‌ی با حجم کم‌تر و توان بالا!
با فراری وحشی ۷۰۹ اسب‌بخاری آشنا شوید

سال ۲۰۱۷ شاهد تولد مدل کم‌حجم‌تر فراری GTC۴Lusso بودیم. این ایتالیایی هیجان‌انگیز یک قلب تپنده داشت؛ موتور ۸ سیلندر خورجینی مجهز به سیستم‌ پرخوران تویین توربو. با حجم ۳٫۹ لیتر و غرش دلهره‌آور خود که می‌توانست قدرتی معادل ۶۰۰ اسب‌بخار تولید کند. تمام فعل‌های گذشته ماضی بودند، چراکه فراری این مدل را تقویت کرده و این بار شاهد موتور ۷۰۹ اسب‌بخاری از جی‌تی‌سی ۴ لوسو هستیم!
با فراری وحشی ۷۰۹ اسب‌بخاری آشنا شوید

افزایش قدرت ۹۹ اسب‌بخاری باعث شده تا شاهد شتاب صفر تا سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت ۳٫۲ ثانیه‌ای باشیم. حداکثر سرعت این خودرو هم به ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت رسیده است. فراری بجز تقویت موتور، در سیستم اگزوز این خودرو هم تغییراتی اعمال کرده که بجز قابلیت مدیریت صدای این سیستم، عملکرد خروجی موتور هم بهتر شده است.

در مورد ظاهر این خودرو می‌توانیم به رنگ چشم‌نواز این ایتالیایی اشاره کنیم. برعکس همیشه که فراری با رنگ قرمز درخشان، بسیار وحشی و جذاب جلوه می‌کرد، این بار با لباس سبز فیبر کربن خواستنی‌تر شده است! بجز رنگ هم، دو عدد اسپویلر روی سپر اضافه شده تا حس تهاجمی بیشتری به GTC۴Lusso هدیه کند. سایز چرخ‌های جلو و عقب هم به ترتیب ۲۱ و ۲۲ اینچ ست. قیمت پایه‌ی این ایتالیایی ۲۹۸٫۹۰۰ دلار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودم رامش میکنم

    • امیر

      حداقل چهارتا عکس درست و حسابی میذاشتید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج