۶۲۱۱۱۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کمپانی PowerbyProxi به تصاحب اپل درآمد

کمپانی PowerbyProxi شرکتی نیوزیلندی است که در زمینه تکنولوژی شارژ وایرلس تخصص دارد. اما اپل با این خرید، چه برنامه‌هایی برای شارژ بی سیم محصولاتش در سر دارد؟

وب سایت گجت نیوز - سید حسن حسینی: کمپانی PowerbyProxi شرکتی نیوزیلندی است که در زمینه تکنولوژی شارژ وایرلس تخصص دارد. اما اپل با این خرید، چه برنامه‌هایی برای شارژ بی سیم محصولاتش در سر دارد؟
کمپانی PowerbyProxi به تصاحب اپل درآمد

گوشی های تازه معرفی شده آیفون ۱۰ (iPhone ۱۰)، آیفون ۸ (iPhone ۸) و آیفون ۸ پلاس (iPhone ۸ Plus) نخستین اسمارت فون های اپل بودند که به قابلیت شارژ وایرلس مجهز شدند. حال به نظر می‌رسد اهالی کوپرتینو با خرید کمپانی PowerbyProxi ، قصد بهبود این تکنولوژی در گوشی های آینده خود را داشته باشند.

در حالی که چند سالی از تجهیز گوشی های اندرویدی به قابلیت شارژ بی سیم می‌گذرد، اپل تنها چند هفته است که پرچمداران خود را با امکان پشتیبانی از این تکنولوژی معرفی کرده است. اما با پیوستن کمپانی PowerbyProxi به بدنه بزرگ و منظم اپل، انتظار می‌رود در آینده شاهد حضور آی‌دیوایس‌های بیشتر مجهز به شارژ وایرلس باشیم. در واقع، احتمالا به همراه این محصولات، یک پد شارژ بزرگ با قابلیت شارژ همزمان چند دیوایس و پشتیبانی تا ۱۵۰ وات ساخته شده توسط عضو جدید خانواده اپل معرفی شود.

کمپانی PowerbyProxi به تصاحب اپل درآمد

جیک ساندرز، محقق موسسه ABI معتقد است که کاربران تمایل بیشتری به استفاده از پدهایی با قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه را دارند. این بدین معناست که در آینده می‌توان با یک پد شارژ بیسیم ، آیفون، ایرپاد و اپل واچ را به راحتی و به صورت همزمان شارژ کرد.

جالب است بدانید که کمپانی PowerbyProxi در سال ۲۰۰۷ میلادی تاسیس شد و در سال ۲۰۱۳ نیز شرکت سرمایه‌گذاری Samsung Ventures، مبلغ ۴ میلیون دلار در آن سرمایه‌گذاری کرد. مدیرعامل این کمپانی معتقد است: «شرکت تولیدی PowerbyProxi روز به روز در حال رشد بوده و قرار است در آینده‌ای نزدیک، در یکی از مهمترین پروژه‌های شارژ وایرلس مشارکت کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج