۶۲۱۱۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«تگزاس» در جشنواره فجر شرکت نمی‌کند

مسعود اطیابی خبر داد:«به طور قطع «تگزاس» در جشنواره فجر رونمایی نخواهد شد چون فکر می‌کنم انگیزه‌ای برای رقابت در جشنواره فجر خصوصا با وضعیت فعلی وجود ندارد.»

خبرگزاری آنا: مسعود اطیابی خبر داد:«به طور قطع «تگزاس» در جشنواره فجر رونمایی نخواهد شد چون فکر می‌کنم انگیزه‌ای برای رقابت در جشنواره فجر خصوصا با وضعیت فعلی وجود ندارد.»
«تگزاس» در جشنواره فجر شرکت نمی‌کند

«تگزاس» فیلمی به کارگردانی مسعود اطیابی که یک پروژه مشترک ایرانی-برزیلی است، چندی پیش در برزیل تصویربرداری شد. بازیگران معروف و پرکار حوزه کمدی نظیر حمید فرخ‌نژاد، سام درخشانی، پژمان جمشیدی و همچنین هنرمندان بومی برزیل در این فیلم ایفای نقش می‌کنند که به همبن دلیل می‌تواند از آثار پرمخاطب و پرفروش سینما باشد.

مسعود اطیابی در این خصوص که گروه فیلم «تگزاس» دوباره قرار است به برزیل بروند عنوان کرد:« ما یک محدوده زمانی پرفشار را برای فیلمبرداری «تگزاس» تجربه و کل فیلم را در برزیل ضبط کردیم. هم‌اکنون هم فیلم تقریبا مراحل آخر تدوین را توسط موحد شادرو پشت سر می‌گذارد و راف کات اولیه زده شده است.»

کارگردان فیلم ماه گرفتگی در ادامه افزود: «باید روی موسیقی و صداگذاری فیلم هم کار کنیم به ویژه برای موسیقی که قطعا دوباره به برزیل خواهیم رفت. فیلم، کمدی است بنابراین باید موسیقی خاصی هم داشته باشد.»

اطیابی تصریح کرد:« خصوصا اینکه ما در این پروژه، با گروهی از عوامل و بازیگران برزیلی کار کرده‌ایم و کل داستان نیز در برزیل می‌گذرد. بنابراین موسیقی «تگزاس» نیز تلفیقی و بخشی از آن مرتبط با سرزمین برزیل است که باید برای ساختش دوباره به آنجا برویم.»

اطیابی درباره شرایط سینمای برزیل نیز بیان کرد:« برزیل سینمای نظاممندی ندارد. در حوزه فیلم‌سازی فعالیت دارند اما سینمایشان مطرح نیست عکس ما که سینمای مستقلی داریم.»

وی درپاسخ به این سوال که میزان مشارکت بخش خصوصی در فیلم چقدر است بیان کرد: «ذره ذره پولی که برای «تگزاس» خرج شده از بخش خصوصی است و توسط فیلمیران هم پخش خواهد شد. هدف ما این است که برای نوروز ۹۷ آماده شود. هم سرمایه‌گذار و هم پخش‌کننده دنبال این اتفاق هستند. بعید می‌دانم سینمادار نیز از این اتفاق استقبال نکند.»

اطیابی در پاسخ به این که آیا فیلم در جشنواره فجر حضور خواهد داشت افزود: «به طور قطع فیلم در جشنواره فجر رونمایی نخواهد شد. نمی‌خواهم فیلم را به جشنواره بدهم. هدف ما از اول هم اکران بوده است. فکر می‌کنم انگیزه‌ای برای رقابت در جشنواره فجر خصوصا با وضعیت فعلی وجود ندارد.»

این کارگردان در ادامه عنوان کرد: «جشنواره فجر باید به سال‌های خیلی قبل برگردد و هویتش را بازیابی کند. نه مثل الان که آن را دو تکه کرده‌اند و معلوم هم نیست چه نتیجه و آورده‌ای برای سینمای ایران دارد؟ آن هم وقتی که کمکی به بازار جهانی و اکران جهانی نمی‌کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج