۶۲۱۱۴۲
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

آتش‌ سوزی انبار شرکت دخانیات، مهار شد

آتش سوزی گسترده صبح امروز در انبار چهار طبقه شرکت دخانیات واقع در خیابان قزوین با تلاش ۸ ایستگاه آتش نشانی مهار و کاملا خاموش شد.

خبرگزاری ایسنا: آتش سوزی گسترده صبح امروز در انبار چهار طبقه شرکت دخانیات واقع در خیابان قزوین با تلاش ۸ ایستگاه آتش نشانی مهار و کاملا خاموش شد.

وقتی کارکنان متوجه بروز آتش‌سوزی در یک انبار بزرگ شرکت دخانیات شدند با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله آتش نشانان ۷ ایستگاه حریق و یک گروه امداد و نجات به همراه دو دستگاه بالابر و چندین تانکر آب آتش نشانی و شهرداری تهران، ساعت ۱۰ صبح امروز به خیابان قزوین، خیابان قدیمی اعزام شدند.

مهدی داوری معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران که به اتفاق نیروها در محل حادثه حضور یافت‌، در این مورد گفت: محل حادثه یک انبار بزرگ چهار طبقه در داخل شرکت دخانیات بود که در جریان آن طبقه سوم این ساختمان که انباری به وسعت بیش از ۵۰۰ متر مربع و مملو از انواع سیگار بود، به علت نامشخصی دچار آتش سوزی شد.

وی با اعلام این که تلاش کارگران برای مهار شعله‌های آتش بی‌نتیجه مانده بود، اضافه کرد: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده مشغول خاموش کردن شعله‌های آتش شدند و توانستند با تلاش همه جانبه این آتش سوزی را ظرف یک ساعت مهار کرده و از سرایت آن به طبقه فوقانی ممانعت به عمل آورند.

داوری اظهار کرد: براثر این آتش سوزی تمامی طبقات این انبار چهار طبقه کاملا دچار دودگرفتگی شده بود که نیروهای عملیاتی پس از مهار شعله‌های آتش، با بکارگیری فن‌های قوی مشغول تخلیه دود شدند.

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، معاون عملیات آتش نشانی گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران انبار و کارکنان این شرکت آسیبی نرسید و کارشناسان علت یابی حوادث سازمان آتش نشانی پس از خاموش شدن آتش سوزی، علت بروز این حادثه و نیز میزان خسارات وارده را بررسی می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببخشید تهران خیابان کرمان هم داره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه باید به شماها عرض کنم که از افراد امی بیسواد تا دکتر و مهندس و ورفسورها هنوز که هنوزه از آتش زدن سیگار دست بر نداشته اند!! من خودم هنگامی که 17-18سال داشتم به این نتیجه رسبدم و حالا که بیش از سی سال گذشته هنوز این باور محکم و نا کسستنی را دارم که چه سیگار ایرانی یا خارجی بالاخره باید بسوزند!! همانطور که مردم با هزاران بدبختی قند کیلویی پنج تومان و چای کیلویی شصت هزار تومان را میخرند با چه دردسر و مشقتی، اما تا اینکه وارد منزل یا خانه میشوند آنها را در آب میریزند و ابن سیگار را چه بخواهند و چه نخواهند، چه دلشان باشد و چه نباشد، آن رازي آتش میزنند. آتش میزنند!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج