۶۲۱۲۰۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

پلمب واحد غیرمجاز بازیافت سرب در گرمسار

رئیس اداره محیط زیست گرمسار از تعطیلی واحد غیر مجاز بازیافت سرب در این شهرستان خبر داد و گفت: استقرار و راه اندازی هر گونه واحد آلاینده ممنوع است.

خبرگزاری مهر: حبیب الله دارپرنیان در گفتگو با خبرنگار مهر، از تعطیلی واحد غیرمجاز بازیاف سرب در گرمسار خبر داد و ابراز داشت: کارشناسان محیط زیست پس از دریافت اخبار واصله مبنی بر وجود کارخانه غیرمجاز بازیافت سرب از باتری های فرسوده در شهرک صنعتی ایوانکی، منطقه را تحت بررسی و پایش قرار دادند.

وی با بیان اینکه این واحد غیرمجاز برای جلوگیری از انتشار بخار سربی از سیستم های کنترل آلودگی استفاده می کرد، افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد برخی افراد فرصت طلب با اجاره سوله در شهرک های صنعتی به صورت غیر مجاز اقدام به راه اندازی خط تولیدی صنایع آلاینده می کنند که در نهایت با شناسایی این واحد غیرمجاز پلمپ شد.

رئیس اداره محیط زیست گرمسار ابراز داشت: با استناد ماده ۱۲ و ۱۴ قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا تمام واحدهای صنعتی قبل از هرگونه استقرار و فعالیت تولیدی ملزم به اخذ مجوزهای لازم از محیط زیست هستند.

دارپرنیان ادامه داد: به استناد مصوبات کارگروه آمایش، محیط زیست و توسعه پایدار استان سمنان، به دلیل تجمع صنایع آلاینده در غرب استان، در سال های اخیر هرگونه بارگذاری و استقرار جدید واحدهای صنعتی آلاینده در گرمسار ممنوع است.

وی افزود: باتوجه به اینکه طرح توسعه صنایع آلاینده موجود نیز با چالش هایی همراه است و در اکثر موارد از ارائه مجوز جلوگیری خواهد شد لذا طبق ضوابط با واحدهای غیر مجاز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج