۶۲۱۴۰۳
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

سردار جلالی: مسئولان جنگ اقتصادی را باور کنند

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: نابسامانی‌های داخلی در کشور می‌تواند فشارهایی را برای ملت به وجود آورد از این رو باید مسئولان جنگ اقتصادی را باید باور داشته باشند و مردم نیز با اتکا به ارزش‌های دینی و اسلامی و روحیه قناعت، می توانند دچار فشار مالی نشوند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: نابسامانی‌های داخلی در کشور می‌تواند فشارهایی را برای ملت به وجود آورد از این رو باید مسئولان جنگ اقتصادی را باید باور داشته باشند و مردم نیز با اتکا به ارزش‌های دینی و اسلامی و روحیه قناعت، می توانند دچار فشار مالی نشوند.

سردار غلامرضا جلالی در دیدار با آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی رئیس مرکزفقهی ائمه اطهار(ع) اظهار کرد: امروز دراین شرایط حساس، آمریکا با قرار دادن سپاه در لیست تحریم‌ها درصدد آن است تا مشکلات دو قطبی امنیتی و اقتصادی درکشورمان ایجاد کند که باید همه با یکدیگر انسجام داشته باشند.

وی افزود: هم اینک رئیس جمهوری آمریکا که ترکیبی از راهبردهای اوباما رئیس جمهوری سابق امریکا و سیاست خودش را پیاده می‌کند، باعث دوقطبی سازی بر اساس ضرورت‌های حاکمیتی درداخل امریکا و عرصه بین‌المللی شده است. ترامپ در عرصه بین‌المللی بنا دارد از قدرت اقتصادی و سایبری استفاده کند.

جلالی در ادامه با بیان این که پدافند غیرعامل از سال ٨٢ فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: این سازمان تلاش می‌کند تا به بررسی تهدیدات و آسیب‌پذیری‌ها بر اساس برنامه توسعه کشور بپردازد و با تجزیه و تحلیل و با استفاده از علوم مختلف راه حل‌های مختلف را از لحاظ برنامه غیرنظامی پیش بینی کند.

وی تاکید کرد: امروز تکنولوژی و فناوریها زیاد شده است و تهدید و فرصتی است که کم توجهی به هرمورد ممکن است تعهداتی را به وجود بیاورد و حملات سایبری رخ دهد.

جلالی با بیان این که در کشور دو نگاه مثبت و منفی وجود دارد گفت: نگاه‌ها یا به صورت تهدید محور و یا نگاه مثبت است که هر دو نگاه به کشور آسیب می‌زند. باید در استفاده از فناوری‌ها هوشیار بود چرا که زیرساخت‌ها سایبری با مرکزیت خارج از کشور در برخی موارد مدیریت می‌شود. از این رو باید با هوشیاری وارد این عرصه وارد کردیم.

وی گفت: با همکاری دولت این سازمان درصدد است تا بر اساس شناخت آسیب‌ها، راه حل ها را ارائه کند تا با تهدیدات مقابله کند.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان پدافند غیرعامل همچنین دردیدار با آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به این که امروز دشمنان جنگ اقتصادی را علیه کشور ما ساماندهی، برنامه‌ریزی و دنبال می‌کنند، اظهار کرد: این جنگ نظامی نیست بلکه نوعی تجمیع حوزه های مختلف است که دشمن در آن از همه ابزارها استفاده کرده است.

وی افزود: امروز با تهدید جدی و مدرنی مواجه هستیم که باید حتما این تهدید را بر اساس ماهیت بشناسیم و از همه ظرفیت‌ها و مولفه‌ها برای مقابله با آن استفاده کنیم.

جلالی با تاکید بر این که باید برنامه دفاع اقتصادی بلند مدت با هماهنگی دستگاه‌ها تهیه شود گفت: رهبر انقلاب اسلامی ۲۴ محور استراتژی را در حوزه اقتصادی بیان کرده اند که مسئولان باید اعتقاد به این موضوع داشته باشند و ورود جدی پیدا کنند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل افزود: دشمنان با استفاده از شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام عوامل و تاثیر تحریم‌ها از جمله اقتصادی را بر مردم دنبال می‌کنند تا ببینند چه مقدار آسیب می‌بینند.

وی تاکید کرد: نابسامانی‌های داخلی در کشور می‌تواند فشارهایی را برای ملت به وجود آورد از این رو باید مسئولان جنگ اقتصادی را باید باور داشته باشند تا فریب بازی شبه دیپلماتیک دشمنان را نخورند ضمن این که مردم نیز با اتکا به ارزش‌های دینی و اسلامی و روحیه قناعت، می‌توانند دچار فشار مالی نشوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام سردار شما در شرایطی از قناعت مردم صحبت میکنید که بیشتر فشارهای اقتصادی از بیرون و مردم توانای قناعت در آن را ندارن مثل قبر آب برق گاز بنزین جرائم رانندگی .قیمت سرم ام اور مواد غذای بنزین اجاره خانه فقط میشود کم غدا خورد قناعت کرد همه اینها در شرایطی که اکثریت مردم از در امدی پایین برخوردارن مطمئن باشید مردم ایران در قناعت کردن از بهترینهای دنیا هستن

    • بدون نام

      بس چرا نظر من جای نکردی

    • بدون نام

      برنامه دفاع فقط با رفع مشکلات اقتصادی مردم و مبارزه با فساد میتواند جواب دهد راه دیگری ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج