۶۲۱۴۴۲
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

نرخ بیکاری زنان در کشور افزایش یافته است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش نرخ بیکاری زنان، عنوان کرد: با توجه به اینکه نرخ بیکاری زنان بسیار بالاست، توسعه اشتغال و افزایش امنیت شغلی زنان زمینه‌های خوبی برای کنترل افزایش آسیب‌های اجتماعی است.

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش نرخ بیکاری زنان، عنوان کرد: با توجه به اینکه نرخ بیکاری زنان بسیار بالاست، توسعه اشتغال و افزایش امنیت شغلی زنان زمینه‌های خوبی برای کنترل افزایش آسیب‌های اجتماعی است.

جمشید تقی زاده در شوای هماهنگی ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت با ییان این‌که مقابله با بیکاری مهمترین اولویت سیاست اقتصادی و اجتماعی کشور است، اظهار کرد: فقر مطلق و بیکاری مهمترین مسائلی هستند که در حوزه سیاست اجتماعی کشور در صدر قرار دارند و ریشه کنی فقر مطلق و بیکاری شعار و رویکرد مورد حمایت رئیس جمهور است.

وی با اشاره به تفاهم نامه‌های صورت گرفته با رئیس جمهور در جهت رفع فقر مطلق و بیکاری، افزود: مقابله با این دو مسئله زمیه ساز برخورد ریشه‌ای با بسیاری از مسائل اجتماعی و اقتصادی است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفع مشکلات صندوق‌های بازنشستگی و فقدان پایداری مالی آن‌ها را یکی دیگر از اولویت‌های این وزارت عنوان کرد و گفت: برنامه‌هایی برای اصلاحات ساختاری در صندوق ها تدوین شده و حرکت برای پایدارسازی آن ها انجام می گیرد.

تقی‌زاده با اشاره به سایر برنامه‌های وزارت برای ساماندهی بنگاه داری و اصلاح وضیعت اقتصادی بنگاه‌ها و صندوق‌ها در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: برنامه ملی فقرزدایی،کاهش نابرابری ،افزایش رفاه شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های این وزارت در این راستا است.

وی افزود: میزان آسیب‌های اجتماعی به حدی نگران کننده است که از پائیز سال ۹۵، مقام معظم رهبری جلساتی را برای بررسی وضیعت آسیب‌های اجتماعی تشکیل داده و شخصا موضوع را پیگیری می‌کنند و در این زمینه تقسیم کار ملی شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توانمند سازی،مهارت‌افزایی و توسعه منابع انسانی، ارتقای امنیت شغلی، صیانت از سرمایه‌های انسانی و منابع مادی در جامعه کار و تولید با همکاری شرکای اجتماعی را از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه عنوان کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اول اینکه اکر مردان کار درست ودر آمد خوبی داشته باشن نیازی به حضور زنان در کار نیست ولی وقتی مردان در تامین در آمدهای زندگی ناکام میمانم زنان به کمک آنان میانم متاسفانه تمام کالاهای که باید در داخل تولید میشد داره از خارج وارد میشه و جوانان ما به جای اینکه در حال پیشرفت در صایع گوناگون باشن به کارهای بسته بندی با پیک موتوری با متاسفانه دلالی روی آوردن و این وابستگی ما را به دنیا زیاد میکند و استقلال ما را از بین میبرد . تا مشکل فساد اداری واختلاس کشور حل نشود اشتغالزایی غیر ممکن خواهد بود یعنی پولی که باید صرف تولید شود در چاهی دیگر که هیچ نفعی برای کشور و مردم ندارد سرمایه گذاری خواهد شد واسلام

    • بدون نام

      نه اینکه تمام مردا سر کارنکارن؟!!!. بابا خجالت داره واله این نظرات دوزاری. تمامی شغلای مردا هم که دادین به اونا. دوسال از بهترین سالهای عمرشان هم که باید بزن سربازی .مهریه ونفقه هم که به کردنشونه با ز گذاشتن مرزها هم که ایران شده بهشت افغانیها. پس بفرمایید مردا کجا سر کارن ؟ که زنها بیکارن؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      جمشید خان. باتدببر امثال شما برای مردا کاری نمومده چه برسه به زنها !!!!تدبیر شما فقط برای کارگران چینی خوب بوده واست .!

    • بدون نام

      به من چه

    • محمدی

      سلام الان میگم تاخيالتون راحت باشه تازنان بیکارافزايش پيدانکردبلکه اب روحشون می رودهمان پاچه می گيرندبياتماشاکن روزکاری زنان بی اجازه مردخونه نفس نمی گشيدساکت سوت بودتوی خونه قديمی نه حال پاچه ای می گيرندفقط مواظب باشيدادامه دارندباتشگرسپاس چاب می کنی جواب نمی دهنيدناراحت نمی شم می گويدنان خالی بخوربهترازداشتن هم صحبتی می خواهيددوبه هم نزي کن به خداجواب می دهه حسابی می دهی که به پاتون می افتاده که راه پس پيش نداردتموم( خبرداغ شمامرزه خداچاب گن تابدانيدتنهايی زندکی کردن زيريک سقف گذرازيک پله چشم توی چشم ارزش داردمکرخبرداغ چاب گنيدهمين قستم تااون خوانندگانی سرشورتوی لک خودشوش بدانيدآخرش گسی هست ازحق حقوق ماهادفاکن بگويدپس نيست اين همه بالا پايين می پري کی می دهنيد)باتشکر

    • گل سرخ

      من ناشنواهستم ولی خداگشکرمی کنم چهارستودم سالم سلامت ازتمومی سالمهای که فکرمی کن سلامت بازنيستن مثل ماهاعاشق باشم بازعشق می فميم که مشق شب مامان بابا باشه التماس دعا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج