۶۲۱۴۵۹
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

ماجرای انتشار عکس یک بیمار در فضای مجازی

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پیرامون انتشار عکس یک بیمار در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پیرامون انتشار عکس یک بیمار در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.

بهمن روشنی اظهار داشت: در سطح بیمارستان‌های استان کرمانشاه تعداد ۱۶۴ تخت icu شامل ۱۳۳ تخت در بخش دانشگاهی و ۳۱ تخت در بخش غیر دانشگاهی فعال داریم که درصد اشغال این تخت های ویژه در بخش دانشگاهی بیش از ۹۵ درصد است بدان معنی که بیشتر اوقات تخت خالی icu برای خدمت به بیمارانی که به مراقبت های ویژه نیاز دارند، وجود ندارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با احتساب تخت های فعال استان و اینکه ۱۰درصد تخت های استان باید تخت ویژه باشد، درحال حاضر ۱۰۰ تخت icu کمبود داریم.

روشنی عنوان کرد: تعداد ۲۸ تخت icu در سه قسمت در بیمارستان آیت اله طالقانی به عنوان مرکز ترومای غرب کشور وجود دارد که درصد اشغال آنها بیش ۹۸ درصد است.

وی افزود: معمولا هیچگاه تخت icu خالی موجود نبوده و بیماران بلافاصله جایگزین می شوند. در بخش جراحی مغز و اعصاب این بیمارستان نیز معمولا به ناچار برای ارائه خدمت به بیماران۱۰ تا ۱۲ تخت اضافه یا فوق العاده در قسمتهایی از بخش از جمله در راهرو فعال می شود.

روشنی با اشاره به عکسی منتشر شده در فضای مجازی در مورد بیماری که بر روی تختی در راهرو بیمارستان قرار گرفته است گفت: این بیمار که از ساعت ۵ صبح برای عمل جراحی به اتاق عمل بیمارستان منتقل شده پس از انجام موفقیت آمیز عمل جراحی به دلیل نبود تخت icu خالی تا ساعت۱۴:۳۰ روز پنجشنبه در ریکاوری اتاق عمل تحت نظارت بوده و از آنزمان به دلیل فرارسیدن زمان شستشوی اتاق عمل که جزو ضروریات می باشد ،بیمار به بخش منتقل شده، تا تخلیه و آماده سازی تخت ویژه در کنار ایستگاه پرستاری وتحت نظر پرستاران قرار گرفته و کمتر از ۳ ساعت بعد به بخش icu منتقل گردیده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: هرچند این مورد به دلیل نبود تخت icu انجام گرفته اما روند مورد تایید ما نیست و ضمن پوزش از مردم فهیم و صبور استان درتلاش هستیم تا در آینده نزدیک ۲۸ تخت icu دیگر را نیز در این بیمارستان فعال کنیم و برنامه ریزی می کنیم تا در ماههای آینده این تخت ها به بهره برداری برسند.

وی افزود: دانشگاه به دنبال انتقال یکی از بخشهای بیمارستان ایت اله طالقانی به مرکز دیگری نیز هست تا با فراهم کردن امکانات بیشتر، بتوانیم خدمت شایسته و درخور مردم را در این بیمارستان ارائه نماییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فدای سرتون،به جاش،بیمارستان مجهز داریم توی اوگاندا،

    • بدون نام

      کجاشودیدیدتمام بیمارستانهای استانها این عوضشه!!!!اشکال نداره .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج