۶۲۱۵۲۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

امامی کاشانی: بی ادبی ترامپ، از روی حسد است

آیت‌الله امامی کاشانی گفت: بی ادبی رئیس جمهور نادان آمریکا نسبت به ملت ایران و سپاه از روی حسد، بغض و دشمنی است. یعنی جنگ آنها با ملت ایران نیست، بلکه با فکر، مغز، اندیشه، وفاداری و شجاعت انسان‌هاست.

خبرگزاری ایسنا: آیت‌الله امامی کاشانی گفت: بی ادبی رئیس جمهور نادان آمریکا نسبت به ملت ایران و سپاه از روی حسد، بغض و دشمنی است. یعنی جنگ آنها با ملت ایران نیست، بلکه با فکر، مغز، اندیشه، وفاداری و شجاعت انسان‌هاست.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به جلسه چند سال پیش جان کری با سران کشورهای عربی اظهار کرد: در این دیدار سران کشورهای عربی به جان کری پرخاش کردند که چرا نسبت به ایران مخالفت نمی‌کنید؟ و تروریسم را واقعا ریشه کن نمی‌کنید؟ و نقل شده است که جان کری در این جلسه پوشه در دستش را روی میز می‌کوبد و می‌گوید: شما که می‌گویید چرا تروریسم را به طور کلی از بین نمی‌برید، آیا در کشورتان نیروی زمینی دارید که جلو رود و آیا یک ژنرال سلیمانی دارید که در این زمینه اقدامی کنید؟

امامی کاشانی افزود: نقل شده است که جان کری در این جلسه خطاب به سران کشورهای عربی گفته است تروریسم در حال حاضر در کنار نیروهای امنیتی شماست و شما با آنها همکاری می‌کنید ولی ایران در تمام حرکات خود یک لحظه از مخالفت با تروریسم دست بر نداشته است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه سرداران سپاه و نیروهای فداکار، برای کشور ارزشمند هستند، خاطرنشان کرد: خداوند سردار سلیمانی و تمام سرداران و افسران و جانبازان را در سایه امام عصر از گزند حوادث حفظ فرمایند.

وی افزود: امام راحل با نفس ملکوتی خود چنین روحیه فداکارانه‌ای را در جوانان ما دمیدند و رهبری به خوبی این شیوه و راه را پیش می‌برند. پس باید نیروهای شجاع و فداکار تمجید و تجلیل شوند که اساس عظمت کشور ایران از وجود آنان است و این امنیت مرهون شجاعت‌های‌شان است.

وی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه اقتدار کشور و وسایلی که برای اقتدار کشور نیاز است هرگز قابل حرف زدن و چانه زنی نیست،‌ تصریح کرد: ما هر چه را برای اقتدار کشور و انسجام مملکت نیاز باشد، فراهم می‌کنیم و همه باید بدانیم که دشمن با فکرها و فرهنگ می‌جنگد. پس باید فرهنگ‌مان را حفظ کنیم که باعث عزت و اقتدار کشور است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به برگزاری مراسم پرشور اربعین که چند سال است انجام می‌شود تصریح کرد: نکته استقبال از اربعین این است که کربلا محور و حسین معلم شده است و راه فداکاری مطرح است.

امامی کاشانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تبریک به کشور عراق برای بیرون راندن تروریست‌ها و جلوگیری از تجزیه کشورشان افزود: اینکه دشمن نتوانست عراق را تجزیه کند مرهون فداکاری‌های ملت بزرگ عراق است.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با نخست وزیر عراق، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار تاکید داشتند که به آمریکا اعتماد نکنید و به نیروهای فداکار و جوان‌تان اهمیت دهید.

امامی کاشانی در خطبه‌های اول نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به مصادف شدن شهادت حضرت مجتبی و ولادت موسی ابن جعفر در روز هفتم ماه سفر، گفت: در تقویم‌ها تنها شهادت حضرت مجتبی ذکر می‌شود و خوب است که تقویم نگاران به ولادت حضرت موسی بن جعفر نیز اشاره کنند.

وی ادامه داد: مغایرت همزمانی روز ولادت و شهادت این دو امام بزرگوار مربوط به خود ما می‌شود و می‌توانیم به گونه‌ای عرض ادب کنیم که نه با شهادت و نه با ولادت آنها مغایرت داشته باشد.

امامی کاشانی در پایان به سیره این دو امام بزرگوار اشاره کرد و گفت: انسان در همه امور باید بنده خدا باشد، چون اگر از بندگی خدا آزاد شود پر از گناه خواهد شد. یعنی گوش و دلی که آزاد شود به گناه آلوده می‌شود. پس اگر عبد خدا باشیم در تمام امور باید به گونه‌ای رفتار کنیم که مورد پسند خداوند باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این سخن که تمامی رفتارهایی ترامپ دریک جمله ازحسادت وازخصلتی استعمارگری شان وتنها بلعیدن جهان است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج