۶۲۱۵۸۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

طلسم بعدی منتظر برانکو؛ در مسیر پروین

برانکو ایوانکوویچ با قهرمان کردن پرسپولیس در این فصل، می‌تواند یک طلسم دیگر در این باشگاه را هم بشکند.

وبسایت نود: بازگشت برانکو به ایران و نشستن روی نیمکت پرسپولیس، پایان طلسم‌های زیادی برای آن‌ها بودن است. طلسم تبریز و اصفهان، قهرمان نشدن این تیم و البته، دابل کردن استقلال که با برد در همان دربی اول بدست آمد. برانکو دیروز، برای اولین بار در ۱۵ سال گذشته توانست پرسپولیسی که در جدول بالاتر از استقلال بود را برنده دربی کند و حالا، باید یک طلسم بزرگتر را بشکند.

قهرمانی لیگ برتر با برد در داربی، رویای هیجان انگیزی است که پرسپولیسی‌ها سال‌هاست آن را تجربه نکرده‌اند. پرسپولیس در دوره‌های اول و هفتم که قهرمان لیگ برتر شد، رفت و برگشت دربی را مساوی کرد و فصل پیش، بازی رفت مساوی شد و بازی برگشت را باخت. همه سال‌هایی که پرسپولیس دربی را برده، نتوانسته قهرمان لیگ برتر شود و حتی لیگ پانزدهم که هفته‌های آخر با شکست استقلال به صدر رسید، بخاطر تفاضل گل جام را از دست داد.

آخرین باری که پرسپولیس توانست فصل را برد دربی و قهرمانی به پایان برساند، قبل از شروع لیگ برتر با علی پروین بود. سال ۷۹، پرسپولیس دربی برگشت با گل‌های هاشمی‌نسب و رافت استقلال را برد و آخر فصل، با فاصله‌ای زیاد نسبت به رقیب قهرمان شد. پرسپولیس سه سال قبل از آن هم با استانکو، استقلال را دابل کرد و قهرمان لیگ ایران شد. هر چند در بازی برگشت دربی، حمید درخشان روی نیمکت پرسپولیس نشست.

برانکو در دربی رفت، استقلال را شکست داده و از حالا، می‌تواند امیدوار باشد رکوردی شبیه پروین یا حتی استانکو خلق کند. قهرمانی با برد در دربی، که پرسپولیسی‌ها ۱۸ سال است منتظر تکرار آن هستند.

طلسم بعدی منتظر برانکو؛ در مسیر پروین
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ماهان

      ایندفه خداب کیسه کشارحم کرد....روفرم نبودیم ..طارمی واحمدزاده هم نبودن....واقعا تیم خسته بود..ازلحاظ روحی شرایط نرمالی نداشتیم.....وگرن کیسه روجرواجرمیکردیم...باتمام اینابازم کیسه روذلیل کردیم...حالا ب تمام طرفداران تیم چهارم پایتخت قول میدم بازی برگشت کمترازچهارپنج تانمیزنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج