جاباما
۶۲۱۸۶۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پگاه و پاوه نژاد مقابل دوربين «هست و نيست»

حمیدرضا پگاه و الهام پاوه نژاد برای بازی در سریال «هست و نیست» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن شایانفر جلوی دوربین رفتند.

خبرگزاری صبا: حمیدرضا پگاه و الهام پاوه نژاد برای بازی در سریال «هست و نیست» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن شایانفر جلوی دوربین رفتند.
پیش تولید سریال «هست و نیست» که از ابتدای شهریورماه آغاز شده بود، از روز پنجشنبه ۲۰ مهر ماه در شهرک غرب به عنوان یکی از لوکیشن‌های اصلی مجموعه کلید خورد و بازیگران جدید آن برای ایفای نقش جلوی دوربین رفتند.

حمیدرضا پگاه و الهام پاوه نژاد که بعنوان بازیگران اصلی این سریال برای ایفای نقش در سریال «هست و نیست» به پروژه پیوسته‌اند، روز گذشته در سکانسی که درشهرك غرب تصویربرداری شد، بازی خود را شروع کردند.

از جمله بازیگران این سریال فرهاد قائمیان، حمیدرضا پگاه، الهام پاوه‌نژاد، نگار عابدی، امیر دژاکام، سولماز حصاری، نازنین کریمی، سیامک اطلسی، اکبر رحمتی، مرتضی علی آبادی و سیاوش خیرابی هستند که قرار است با معرفی چند چهره جوان و جدید مقابل دوربین رضا شیبانی قرار بگیرند.

مجموعه تلویزیونی «هست و نیست» یک ملودرام اجتماعی است و قصه آن براساس طرحی از علی حدادی بوده و توسط نادر وحید نگاشته شده و در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما ساخته می‌شود. در خلاصه داستان این سریال آمده است: گاهی بود و نبود و هست و نیست آدم‌ها، به وسوسه‌ای گره می‌خورد که به سادگی باز نمی‌شود...!

طبق اعلام شبکه دو سیما سریال «هست و نیست» قرار است در ایام زمستان روی آنتن برود.

برخی از عوامل دیگر این سریال عبارتند از مدیر تصویر برداری: رضا شیبانی، صدابردار: مهدی آزادی، مدیرتولید: فرزین فرزدنيا، برنامه ریز: مسعود میمی، تدوین: امین عابدی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، طراح گریم: مهرداد قلی پور، دستیار اول کارگردان: امین محمودی، منشی صحنه: فرشته حجازی، مدیران تدارکات: جواد قاسمی و مهدی عباسی پور، مدیر مالی: ابراهیم تفرشی، دستیار تهیه: فیروز قاسمی، دستیار تولید: ایمان صراف، تصویربردار پشت صحنه: امیر ژوبین ،عكاس: بهرنگ دزفولي زاده و مديرروابط عمومی: آیدین نادری اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج