۶۲۱۹۹۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

طاهران: جای خالی کیانی خیلی احساس می‌شود

هافبک جوان تیم فوتبال تراکتروسازی، گفت: مهدی کیانی بزرگ تیم ما است و جای خالی او خیلی احساس می‌شود.

خبرگزاری فارس: علی طاهران در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل فجر سپاسی، گفت: بازی خوبی بود. در نیمه اول خوب نبودیم اما در ادامه بازی شرایط بهتری پیدا کردیم. در وقت‌های اضافه واقعا خوب کار کردیم و توانستیم با نتیجه‌ای پر گل برنده این جدال سخت شویم.

وی در مورد اینکه چرا کارشان در طول ۹۰ دقیقه مقابل فجر سپاسی گره خورد، عنوان کرد:‌ آنها انگیزه‌ زیادی داشتند و بسیار خوب بازی کردند. رفته رفته نبض بازی را در اختیار گرفتیم و از نیمه دوم به بعد عالی کار کردیم.

هافبک تراکتورسازی در مورد عملکرد بازیکنان جوان این تیم و اینکه آنها توانستند بهتر از حد انتظار ظاهر شوند، اظهار داشت:‌ خدا را شکر توانستیم رضایت هواداران را جلب کنیم. محرومیت از نقل و انتقالات خیلی به تراکتورسازی لطمه زد اما این مسئله سبب خیر شد تا جوان‌های تیم فرصت حضور در میدان را پیدا کنند. خدا را شکر جوانان جواب اعتماد یحیی گل‌محمدی را دادند. تیم بسیار خوبی ساختیم و امیدواریم در ادامه نتایج بهتری بگیریم.

وی در مورد اینکه با مصدومیت مهدی کیانی مسئولیت او در خط میانی بیشتر شده است، تصریح کرد:‌ کیانی بزرگ تیم ما است و نبودش خیلی احساس می‌شود. چه ببریم و چه ببازیم جای خالی کیانی را احساس می‌کنیم. او یک بازیکن اثبات شده است که نقش بسیار تاثیرگذاری در تیم دارد. باید بیشتر تلاش کنیم. واقعا در نبود او کارمان سخت است. در آن وسط کار من سخت‌تر شده اما تلاشم را دو برابر می‌کنم تا جای خالی کیانی احساس نشود اما واقعا این کار سخت و نشدنی است.

طاهران در مورد رویارویی با ذوب آهن که هدایت آن بر عهده سرمربی فصل قبل این تیم امیر قلعه‌نویی است، اظهار داشت: بازی سختی مقابل ذوب آهن داریم. قلعه‌نویی کسی است که برای اولین بار به من در لیگ برتر بازی داد. انگیزه زیادی جلوی قلعه‌نویی داریم و امیدواریم در این بازی برنده شویم.

وی در مورد اینکه سال قبل قلعه‌نویی از او به عنوان یک استعداد بزرگ نام می‌برد، گفت: بله او همیشه به من لطف داشت. برای اولین بار او من را در لیگ به میدان فرستاد. از قلعه‌نویی تشکر می‌کنم او خیلی برای من زحمت کشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج