جاباما
۶۲۲۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

آذر ماه سال جاری در برج میلاد

معرفی برگزیدگان موسیقی ایران در سال ۹۵

برگزیدگان موسیقی ایران در سال ۹۵ با تمدید زمان شرکت نظرسنجی در «چهارمین جشن سالانه موسیقی ما» ۲۵ آذر به میزبانی برج میلاد تهران معرفی می شوند.

خبرگزاری مهر: برگزیدگان موسیقی ایران در سال ۹۵ با تمدید زمان شرکت نظرسنجی در «چهارمین جشن سالانه موسیقی ما» ۲۵ آذر به میزبانی برج میلاد تهران معرفی می شوند.
معرفی برگزیدگان موسیقی ایران در سال 95

«چهارمین جشن سالانه موسیقی ما» با شعار «جشن همدلی اهالی موسیقی ایران» روز ۲۵ آذر و برای اولین‌بار به میزبانی برج میلاد تهران برگزار می‌شود. در این برنامه، علاوه بر اهدای تندیس طلایی «موسیقی ما» به برگزیدگان نظرسنجی کارشناسی و مردمی از ۲ پیشکسوت موسیقی ایران هم به پاس یک عمر فعالیت هنری تقدیر به عمل خواهد آمد.

زمان شرکت در نظرسنجی چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» نیز تا بیستم آبان‌ تمدید شد. این نظرسنجی از مردادماه سال جاری در بخش مردمی آغاز شده و همه علاقه‌مندان می‌توانند بهترین‌های موسیقی ایران در سال ۹۵ را در سبک‌های مختلف انتخاب کنند. این نظرسنجی طبق روال سال‌های گذشته، در دو شاخه مردمی و کارشناسی برگزار شده و در آن، تمامی آثار رسمی که از روز اول فروردین تا سی‌ام اسفند ۹۵ در بازار منتشر شده، مورد بررسی قرار می‌گیرند.

در شاخه مردمی، کاربران و علاقه‌مندان موسیقی می‌توانند با عضویت در سامانه«موسیقی ما»، آرای خود را ثبت کرده و آلبوم‌های برتر سال ۹۵ را در چهار شاخه (موسیقی سنتی و معاصر ایرانی، موسیقی پاپ، موسیقی پاپ-راک و موسیقی تلفیقی و تجربی) و قطعات برتر سال ۹۵ را در سه شاخه (موسیقی سنتی و معاصر ایرانی، موسیقی پاپ و موسیقی تلفیقی) انتخاب کنند. در شاخه کارشناسی هم طی روزهای آینده دفترچه‌های نظرسنجی (شامل تمام آثار و گزینه‌های سال ۹۵) برای بیش از دویست نفر از کارشناسان و متخصصان زبده موسیقی ارسال می‌شود تا برگزیدگان شاخه کارشناسی نیز مشخص شوند.

آلبوم برگزیده سال ۹۵ در ۸ رشته (موسیقی سنتی، اصیل و معاصر ایرانی باکلام؛ موسیقی سنتی، اصیل و معاصر ایرانی بی‌کلام؛ موسیقی پاپ؛ موسیقی پاپ-راک؛ موسیقی تلفیقی و تجربی؛ موسیقی فیلم؛ موسیقی کلاسیک، مدرن و ملل و موسیقی محلی و آیینی)، آهنگساز برگزیده سال در ۳ رشته (ایرانی، پاپ و تلفیقی)، تنظیم‌کننده برگزیده پاپ و تلفیقی، ترانه برگزیده سال، ترانه‌سرای برگزیده سال برای مجموعه آثار، ناشر برگزیده سال و کنسرت‌گذار برگزیده سال رشته هایی هستند که در این بخش مورد بررسی قرار می گیرند.

پیش از این قرار بود برگزیدگان این نظرسنجی در بخش مردمی و کارشناسی، هفته پایانی شهریور و در جریان چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» معرفی شوند اما برگزاری این رویداد موسیقایی در آن تاریخ و به دلیل فشردگی برنامه سالن‌های موجود، میسر نشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا تیترتون خیلی مسخره بود....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج