۶۲۲۱۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

صادقی: به هیچ‌وجه طلبم را نمی‌بخشم

امیرحسین صادقی کاپیتان سابق استقلال که در حال حاضر عضو باشگاه پیکان است نامه مطالبات مالی خود را به ای‌اف‌سی تسلیم کرده است.

ورزش سه: در شرایطی که وضعیت مالی سرخابی‌ها چندان مناسب نیست و آنها برای پرداخت بدهی‌ها کار سختی دارند، صادقی تصمیم ندارد در دریافت مطالبات خود کوتاه بیاید، چراکه فکر می‌کند زحمت زیادی برای استقلال کشیده و این باشگاه باید حق وی را پرداخت کند.

حرف‌های صادقی درباره شکایت اخیرش از استقلال را بخوانید:

مسئولین بی‌تفاوت باشند و بگویم عیب ندارد؟

من خیلی وقت است که بابت طلبم از باشگاه استقلال و چند باشگاه دیگر شکایت کرده‌ام و این موضوع حالا رقم نخورده که هواداران بخواهند از من گلایه داشته باشند. نکته دیگر آن است که ناراحتی‌ام از بی‌تفاوتی و بدون پاسخ ماندن رفت و آمدهایمان به باشگاه است. آنها اصلا نسبت به اتفاقاتی که برای بازیکنان رقم می‌خورد عکس‌العملی نشان نمی‌دهند، آیا این درست است که بدترین اتفاقات برایم بیفتد و بعد بگویم عیب ندارد؟!

پول نگرفتم و ۲۰درصد هم جریمه شدم

من به همراه وکیلم دو هفته پیش به باشگاه استقلال رفتم و علاوه بر عدم پرداختی‌هایشان حسابی را به من نشان دادند که در آن مبلغی نزدیک ۳۰۰ ـ ۲۰۰ میلیون کسر شده بود و به ما گفتند که جریمه‌ای است که شامل شما شده است. چطور وقتی من با آنها در سال ۹۴ تسویه حساب کردم و برگه تسویه‌ام را گرفته‌ام جریمه ۲۰ درصدی در آن نوشته شده است!

شخصیت بازیکن حفظ نمی‌شود

جالب است برخوردی که در شأن و شخصیت یک بازیکن است را با ما نداشتند و آن سال ما را نمی‌خواستند و ما تصمیم به جدایی گرفتیم و قرار شد اگر هم بمانیم مثل یک آبدارچی برای آنها کار کنیم، بعد جریمه‌مان هم می‌کنند و می‌گویند بدون اطلاع باشگاه از تیم رفته‌ایم.

هیچ فرصتی به استقلال نخواهم داد

به هیچ عنوان از حقم نخواهم گذشت و اگر قرار باشد فرصتی هم به باشگاه بدهم این کار را نمی‌کنم. هواداران به جای آنکه از تیم حمایت کنند باید هوای بازیکنان را داشته باشند، چون بخواهند یا نخواهند پرسابقه‌ترین بازیکن استقلال هستم و بخواهند یا نخواهند من بازیکن و کاپیتان این تیم بودم و افتخارات زیادی با این تیم برایشان به ارمغان آورده‌ام. هوادار توجه نمی کند که با کاپیتان تیمشان چنین رفتاری شده است؛ اما او حتی خم به ابرو نیاورده و همیشه از استقلال حمایت کرده است، چطور می‌شود وقتی این همه زحمت برای آبی‌ها کشیده‌ باشید و با چنین رفتاری کنار بیایید. واقعا در ضمیر ناخودآگاهم چنین رفتاری نمی‌گنجد.

طلبم از تراکتور من را ممنوع‌الخروج کرد

من نه فقط از استقلال که از تراکتور هم شکایت کردم، از تراکتور که گلایه‌هایم بیشتر است، چون مبلغ طلبم از این تیم منجر شد که ممنوع‌الخروج شوم و مالیات قراردادم افزایش یابد. این در حالی است که آقای جعفری به مهر روی پیشانی‌شان قسم خوردند که پول‌هایمان پرداخت می‌شود؛ ولی هیچ اتفاقی حاصل نشد و من مجبور به پرداخت جریمه مالیاتی شدم.

طلب من به اندازه نصف قرارداد بعضی ها نیست

وقتی قانون نظارتی وجود ندارد باید خودمان یک کاری بکنیم. این همه به فدراسیون مراجعه می‌کنیم تا طلب‌هایمان را دریافت کنیم آن وقت هیچ توجهی نمی‌شود. ما برای پولی که توقع داریم زحمت می‌کشیم و ساعت‌ها تمرین می‌کنیم و در بازی‌ها با تمام جان دوندگی داریم. این در حالی است که بعضی‌ها در باشگاه‌ها می‌مانند و به راحتی پولشان را دریافت می‌کنند و باشگاه می‌ترسد اگر پولشان را پرداخت نکنند با صحبت‌هایشان تیم را دچار حاشیه و مشکل کنند. جالب است طلب‌های من قد نصف قرارداد حضور این آقایان در باشگاه استقلال هم نمی‌شود؛ اما پول ما را پرداخت نمی‌کنند .

بازیکنان مقصر نتایج بد نیستند

نکته‌ای که باید به هواداران متذکر بشوم این است که بازیکنان چه خوب باشند و چه بد باز هم زیر ذره‌بین آنها قرار دارند و هواداران آنها را مقصران اصلی نتیجه‌گیری می‌دانند در صورتی که بازیکن از جای دیگری تغذیه می‌شود و اگر این مساله درست پیش نرود نتایج آن می‌شود که شما شاهد هستید. هواداران بیشتر از آنکه به فرد توجه داشته باشند باید به کل مجموعه تیمی و باشگاهی و اتفاقات آن توجه داشته باشند نه فقط بازیکن.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج