۶۲۲۲۰۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گزارش مالی جدید مایکروسافت منتشر شد

گزارش مالی نشان می‌دهد کاربران فعال ماهانه Xbox Live به ۵۳ میلیون نفر رسیده و ۱۳ درصد رشد داشته است. این رقم مربوط به همه کسانی است که در یک ماه گذشته از طریق Xbox ۳۶۰، PC یا Xbox One به این شبکه وارد شده‌اند.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شرکت مایکروسافت نتایج مالی سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۷ را منتشر کرده و این گزارش نشان می‌دهد درآمد بخش Personal Computing این شرکت که Xbox هم بخشی از آن به حساب می‌آید ۹٫۴ میلیارد دلار بوده است. این رقم نسبت به گزارش قبلی تغییر چندانی نداشته و صرفا حدود ۰٫۱ میلیارد دلار افزایش نشان داده است.
گزارش مالی جدید مایکروسافت منتشر شد

طبق این گزارش درآمد بخش گیمینگ مایکروسافت حدود ۱٫۸۹۶ میلیارد دلار بوده، رقمی که افزایش ۱ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. بخش عمده این افزایش به دلیل بخش‌های نرم‌افزاری و سرویس‌های Xbox Live اتفاق افتاده.

گزارش مالی نشان می‌دهد کاربران فعال ماهانه Xbox Live به ۵۳ میلیون نفر رسیده و ۱۳ درصد رشد داشته است. این رقم مربوط به همه کسانی است که در یک ماه گذشته از طریق Xbox ۳۶۰، PC یا Xbox One به این شبکه وارد شده‌اند.

وضعیت بخش سخت‌افزار مایکروسافت چندان خوب نبوده و کاهش قابل‌توجه ۴۸ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. فروش سخت‌افزار کمتر باعث این وضعیت بوده اما مایکروسافت امیدوار است از طریق فروش Xbox One X این کاهش را جبران کند. البته شرکت این را به عنوان یک پیش‌فرض در نظر گرفته که مدل One X مخاطب خاص خودش را دارد و به دلیل قیمت نسبتا گران‌اش قرار نیست از فروش کنسولی مثل Xbox One S جلو بزند.

مدیرعامل مایکروسافت ساتیا نادلا هم در یک کنفرانس که پس از انتشار گزارش مالی برگزار شد به عرضه Xbox One X اشاره کرده اما گفته است که موفقیت در حوزه بازی لزوما از طریق فروش هر چه بیشتر این کنسول محقق نمی‌شود. او موفقیت را در هر چه بیشتر وارد کردن کاربران به مایکروسافت و پلتفرم Xbox Live می‌داند و معتقد است برای این کار نیاز به تفکر دوباره بنیادین است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج