۶۲۲۲۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دو خبر تجسمی و موسیقی

تقاضای ۲۰۰ هنرمند از ۳۰ کشور برای حضور در چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی و انتشار آثاری از کیهان کلهر در سالروز تولدش از جمله خبرهای تجسمی و موسیقی امروز (۶ آبان) هستند.

خبرگزاری ایسنا: تقاضای ۲۰۰ هنرمند از ۳۰ کشور برای حضور در چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی و انتشار آثاری از کیهان کلهر در سالروز تولدش از جمله خبرهای تجسمی و موسیقی امروز (۶ آبان) هستند.

به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی، در حالی که مهلت ثبت نام و ارسال آثار به چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی هنوز به پایان نرسیده است(۱۶ آبان)، ۲۰۰ هنرمند از ۳۰ کشور با ارائه بیش از ۸۰۰ عکس متقاضی حضور در این دوره از جشنواره شدند.

تاکنون آثاری از ۳۰ کشور شامل ایران، برزیل، آلمان، انگلیس، اسلواکی، ویتنام، روسیه، هند، بنگلادش، بحرین، بوسنی، مالزی، صربستان، اسپانیا، ترکیه، اوکراین و ... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

این جشنواره با استفاده از دبیرخانه دیجیتال مربوط به نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) در ایران برگزار می شود و علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند تا ۱۶ آبان ماه با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.Sport.Salon.Photo نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران و چهارمین جشنواره عکس ورزشی با همکاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارلمپیک، وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، سازمان صداوسیما، شهرداری تهران و دیگر نهادهای مرتبط با فدراسیون ورزشی کارگران از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه ۱۳۹۶ به دبیری سید مجتبی علوی در تهران برگزار می شود.

انتشار آثاری از کیهان کلهر همزمان با تولدش

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده،‌ مجموعه آثار کیهان کلهر توسط همزمان با سالروز تولدش، در ایران منتشر می‌شود.

این مجموعه هشت آلبومی شامل آثاری است که پیش از این در ایران منتشر شده بودند و حالا به صورت یکجا به بازار موسیقی عرضه خواهند شد. این آثار شامل «در آیینه آسمان»، «تا بیکران دوردست»، «تنها نخواهم ماند»، «نخستین دیدار بامدادی»، «شهر خاموش»، «باران»، «جاده ابریشم» و گزیده ای از آلبوم‌های غزل ۱، ۲ و ۳ با عنوان «گزیده غزل» است.

این آثار همزمان با روز تولد کیهان کلهر منتشر خواهند شد و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده بعد از پیش‌فروش اینترنتی در تاریخ سوم و چهارم آذرماه، تعداد محدودی از این آثار توسط این هنرمند امضا خواهد شد و به دست خریداران خواهد رسید.

امیر مردانه، که به تازگی به عنوان دبیر دومین دوره فستیوال موسیقی کلاسیک ایرانی منصوب شده است، ناشر و تهیه‌کننده این آثار است، او انتشار چند اثر دیگر کلهر را نیز مانند همنوازی با رامبرانت تریو، همین طور تومانی دیاباته را عهده دار است که در ماه‌های آینده منتشر خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج