۶۲۲۲۶۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ماجرای عدم صدور ویزای کیانوش رستمی

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: سفارت آمریکا اعلام کرده باید کیانوش رستمی و برادرش مدارکی ارائه کنند که ثابت شود بعد از مسابقات به کشور برمی گردند.

ورزش سه: با اینکه ترکیب نهایی تیم ملی وزنه برداری از سوی کادرفنی مشخص شده و کیانوش رستمی با وجود غیبت در رکوردگیری نهایی امید اول ایران دسته ۸۵ کیلوگرم محسوب می شود؛ امروز اخباری مبنی بر صادر نشدن روادید این وزنه بردار طلایی المپیک ۲۰۱۶ منتشر شد.

در حالی که رستمی از این موضوع انتقاد کرده بود، رییس فدراسیون وزنه برداری، عوامل فدراسیون را در این اتفاق بی تقصیر می داند. علی مرادی در گفت و گو با "ورزش سه" درباره مسائل مطرح شده پیرامون مشکل صدور ویزای کیانوش رستمی و حواشی دیگر به وجود آمده در روزهای اخیر توضیحاتی را ارائه کرد.

ویزای هیچ وزنه برداری هنوز صادر نشده

امروز به ما طی نامه ای اطلاع دادند که صدور ویزای کیانوش رستمی و برادرش به مشکلاتی برخورده است. یک بار ایوب موسوی مشکل داشت که البته از همان ابتدا به ما اعلام کردند و ما توانستیم این مشکل را رفع کنیم. به تمام نفراتی که به سفارت آمریکا مراجعه کردند، یک برگه دادند که به منظور صدور ویزا نیست. درخواست ویزای وزنه برداران ما در مرحله دبل چک است و هنوز ویزا صادر نشده است.

گفتند رستمی باید ثابت کند که برمی گردد!

طی نامه ای که برای ما ارسال شده، گفتند مدارک کیانوش رستمی ناقص است. سفارت آمریکا اعلام کرده باید این وزنه بردار و مربی اش مدارکی ارائه کنند که ثابت شود بعد از مسابقات به کشور برمی گردند. ما هم سریعا این موضوع را به آنها اعلام کردیم و در اولین فرصت وقت می گیریم تا آنها به سفارت آمریکا در دوبی بروند. این برای اولین بار است که من می بینم، مرحله دبل چک گذاشته اند. در دفعات قبلی ما درخواست دادیم و ویزا را دریافت کردیم. این مشکل ممکن است در روزهای آینده برای سایر وزنه برداران هم رخ دهد.

خودم هم نگران هستم

با توجه به اتفاقاتی که در رابطه با صدور روادید آمریکا رخ داده، من هم کمی نگران هستم. ما حتما این موضوع را با فدراسیون جهانی و کمیته برگزاری مسابقات درمیان می گذاریم. آنها موظف هستند که طبق روال و پروتکل موجود عمل کنند. البته من شنیدم که برای سایر کشورها نیز چنین اتفاقی رخ داده و گفته اند برخی وزنه برداران نتوانستند ثابت کنند که بعد از مسابقات به کشورشان برمی گردند. امیدوارم هیچ کدام از ملی پوشان ما مشکلی نداشته باشند و با تیم کامل به آمریکا سفر کنیم.

من جواب براری را نمی دهم

خط خوردن محمدرضا براری از اردوی تیم ملی بر اساس نتایجی که در رکوردگیری به دست آمد، انجام شدو بیرانوند سرمربی تیم ملی و کاظمی نژاد مدیر تیم ملی در این باره توضیحاتی را ارائه کردند و من نباید جواب انتقادات براری را بدهم. کلیات گفته شده و نباید خیلی وارد جزییات مسائل فنی شویم.

غیبت کیانوش هماهنگ شده بود

غیبت کیانوش رستمی در آخرین رکوردگیری تیم ملی هماهنگ شده بود. او در رکوردگیری قبلی 170 کیلوگرم در یکضرب و 210 کیلوگرم در 2 ضرب را ثبت کرده بود که با همین وزنه ها نفر اول دسته 85 کیلوگرم است. البته رستمی در تمام آزمایش های دوپینگ شرکت کرده و در این زمینه مشکلی نیست. در ضمن او آمادگی بالایی دارد و مطمئنا می تواند افتخارات گذشته را تکرار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج