۶۲۲۲۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیروزی آسان لیورپول برابر هادرسفیلد

لیورپول در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۳-۰ هادرسفیلد را شکست داده و به روند ناکامی هایش در هفته های اخیر پایان بدهد.

ورزش سه: لیورپول در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۳-۰ هادرسفیلد را شکست داده و به روند ناکامی هایش در هفته های اخیر پایان بدهد.

شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار یک ضربه پنالتی را در نیمه اول از دست دادند اما با زدن سه گل در نیمه دوم، توانستند به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنند.
دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. روند بازی به همین شکل ادامه داشت و قرمزها علی رغم اینکه مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت ناکام بودند.
در دقیقه 25 روی همکاری محمد صلاح و فیرمینو، اولین موقعیت جدی روی دروازه هادرسفیلد ایجاد شد اما ضربه ستاره مصری چندان جالب نبود و دروازه میهمان باز نشد.
برتری لیورپولی ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 41 این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای تامی اسمیت، کاپیتان هادرسفیلد روی فیرمینو، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. صلاح پشت توپ قرار گرفت اما ضربه محکم او را لوسل دفع کرد تا قفل دروازه هادرسفیلد بسته بماند. در دقایق باقی مانده نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.
نیمه دوم را لیورپولی ها هجومی تر آغاز کردند و این بار خیلی زود به گل رسیدند. در دقیقه 50 بود که روی ارسال آلبرتو مورنو بود که باز هم با اشتباه اسمیت، توپ به استوریج رسید و او هم به راحتی کار را تمام کرد.

فشار حملات لیورپول بعد از این گل هم ادامه داشت و در دقیقه ۵۸، این تیم به گل دوم رسید. روی یک ضربه کرنر بود که توپ روی تیر اول به فیرمینو رسید و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد.

لیورپولی ها بعد از این گل هم دست از حملات شان برنداشتند و بعد از اینکه یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند، در دقیقه 75 به گل سوم رسیدند.

روی یک حرکت تیمی و پاس محمد صلاح بود که جورجینیو واینالدوم در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی، توپ را به سقف دروازه هادرسفیلد کوبید.

در دقایق پایانی بازی متعادل تر شد و تلاش تیم میهمان برای جبران گل های خورده ثمری نداشت و بازی با پیروزی 3-0 لیورپول به پایان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج