۶۲۲۳۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ساکت: تیم جوانان رشد بالند‌ه‌ای داشته است

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت:هفته قبل به بازیکنان جوان‌مان گفتم که در طول دو ماه گذشته رشد بالنده ای را از آنها دیده ایم.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم فوتبال جوانان ایران که شامگاه شنبه در برج میلاد برگزار شد عنوان کرد: خوشحالم در خدمت قهرمانان پابرهنه و متعصب فوتبال ساحلی و بازیکنان رشید و پرتوان تیم جوانان کشورمان هستیم. حضور خاطره انگیز اسطوره فوتبال کشورمان، علی دایی در این مراسم هم جای خوشحالی دارد.

وی ادامه داد: بارها در جلساتی که با تیم‌های مختلف آقایان و خانم‌ها داشتیم، از راز ماندگاری علی دایی سخن گفته ایم. اسطوره‌ای که در توکل و توسل، در تحصیل و علم، در ایفای مسؤلیت‌های اجتماعی و در نهایت در مستطیل سبز روزهای خاطره انگیزی را رقم زده است. باید خوشحال و خرسند باشیم در عصری زندگی می‌کنیم که علی دایی حضور دارد. اگر در سال‌های دور، جعفر کاشانی و جباری و کلانی و حجازی و مظلومی و پورحیدری و دیگران به عنوان اسطوره در تاریخ فوتبال کشورمان به ثبت رسانده‌ایم، امروز یک اسطوره کامل را در کنار خود داریم که در ابعاد مختلف بزرگی می‌کند. اینجا از خدای بزرگ برای ایشان؛این چهره ماندگار موفقیت‌های بیش از پیش را آرزومندم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: قهرمانان عزیز؛ شما طلایه دار و پرچم دار افتخارات کشورمان هستید. در میدان پیش رو با عشق و علاقه تمام به میدان بروید و برای سربلندی کشورتان بجنگید و افتخار بزرگی را رقم بزنید.

ساکت خاطرنشان کرد: بهترین‌ها را بدرقه راهتان می‌کنیم. هفته قبل به بازیکنان جوان‌مان گفتم که در طول دو ماه گذشته رشد بالنده‌ای را از آنها دیده ایم. خود را باور داشته باشید و تا لحظه آخر تلاش کنید. ما در انتظار خبرهای خوب از دو میدان پیش روی فوتبال ساحلی و تیم ملی جوانان کشورمان هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج