۶۲۲۴۳۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

خیریت این بود؛ درخشش علیپور

مهم‌ترین اتفاقی که علی علیپور رقم زده این است که اجازه نداده جای خالی طارمی، پرسپولیس را حتی لحظه‌ای به فکر فرو ببرد.

ایران ورزشی: مهم‌ترین اتفاقی که علی علیپور رقم زده این است که اجازه نداده جای خالی طارمی، پرسپولیس را حتی لحظه‌ای به فکر فرو ببرد. این اما دلیل نمی‌شود که اتفاق‌های یک سال پیش را فراموش کنیم. همان روزهایی که منتقدان، علیپور را هدف گرفته و با فریاد از برانکو می‌خواستند او را کنار بگذارد. توجیه‌شان هم این بود که او در قواره پرسپولیس نیست. در نیم‌فصل دوم اما ورق برگشت و همین مهاجمی که با نفرت از او سخن می‌گفتند، شد یکی از موثرترین‌های پرسپولیس.
درخشش او ۵ - ۶ هفته مانده به پایان فصل آغاز شد اما حتی همان روزها هم کسی به‌عنوان یک گلزن روی علیپور حساب نمی‌کرد. نهایت تمجیدشان این بود که «او نقش بازیکن مکمل را به خوبی ایفا می‌کند.» حالا اما از زبان همان‌ها می‌شنویم که «علیپور فراتر از پرسپولیس و فوتبال ایران بازی می‌کند.» او نه تنها در شهرآورد (که او را به نخستین بازیکنی که در دو شهرآورد برای پرسپولیس گل زده بدل کرد) بلکه در سوپر جام، لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی هم برای پرسپولیس گل زده است. با دوندگی‌های بی‌امان و گلزنی‌های علیپور، حالا دیگر هیچ‌کس از طارمی نمی‌گوید و خوبی‌اش این است که ذخیره مهاجم ملی‌پوش بوشهری در سال‌های گذشته، به اندازه او موقعیت از دست نمی‌‌دهد، قدرشناس‌تر است‌ و برای گلزنی همیشه ساده‌ترین راه را برمی‌گزیند. علیپور ۵ گله حالا تنها دو گل با گلزن اول لیگ برتر فاصله دارد و حتی به آقای گلی‌اش می‌توان امید بست. مهم‌تر اینکه همه این اتفاق‌ها در سال منتهی به جام جهانی رخ داده و علی علیپور می‌تواند به حضور در جام جهانی که قطعا بزرگترین هدفش است، امیدوار باشد. در یک کلام، باید گفت درخشش علی علیپور همان خیریتی است که طارمی بعد از محرومیتش با بی‌تفاوتی به زبان آورده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوناس حقی

      همانطور که اشاره کردید بنده خدا از اول هم خوب و مفید بازی می کرد اما رسانه و بوقچی نداشت مثل بعضی ها تابه چشم بیاید ، یک بتزیکن مفید،درگیر،دونده و البته گل زن اما بدون روزنامه ، سایت و ... در کل بدون حاشیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج