۶۲۲۵۳۴
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

جوان ۲۲ ساله تحت تاثیر مجری سابق تلویزیون؟

روزنامه اعتماد نوشت: سه‌شنبه، بیست و پنجم مهرماه جوان ۲۲‌ساله سیرجانی مسجد شریف‌آباد سیرجان را به آتش کشید و دو هفته بعد روز پنجشنبه چهارم آبان ماه دستگیر شد.

روزنامه اعتماد نوشت: سه‌شنبه، بیست و پنجم مهرماه جوان ۲۲‌ساله سیرجانی مسجد شریف‌آباد سیرجان را به آتش کشید و دو هفته بعد روز پنجشنبه چهارم آبان ماه دستگیر شد.

خبرنگار محلي سيرجان در اين باره گفت: «اين فرد روي در مسجد بنزين ريخته بود و آتش زده بود. خوشبختانه آتش داخل مسجد نرفت و خسارت زيادي به بار نياورد. اين شخص هم‌اكنون در بازداشت است.»
محسن نيك‌ورز، دادستان عمومي و انقلاب سيرجان گفت: «جوان ٢٢ساله‌اي كه چندي پيش با آتش زدن مسجد شريف‌آباد سيرجان از آن فيلم تهيه و در فضاي مجازي منتشر كرده بود، به وسيله ماموران اداره اطلاعات اين شهرستان شناسايي و دستگير شد.»
او ادامه داد: «من نمي‌دانم اين فرد واقعا عضو جنبش ري‌استارت بوده يا اين فقط حرف‌هايي است كه در رسانه‌ها منتشر شده است. جرم اين فرد در‌ واقع اهانت و آتش زدن و تخريب مسجد بود. اين فرد تحت القاي شبكه‌هاي معاند اين كار را انجام داده است و پس از تهيه فيلم، آن را در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر كرده بود. به اين فرد به نوعي حالت خود‌باختگي و خودفريفتگي دست داده بوده اما اينكه عضو جنبشي باشد، نه. چيزي به اين كيفيت وجود ندارد.»
دادستان عمومي و انقلاب سيرجان گفت: «متهم پرونده به خيال خود جوانب حفاظتي را رعايت كرده و هيچ سرنخي از خود به جا نگذاشته بود اما پس از رصد دقيق اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسايي و دستگير شد. »

نيك‌ورز گفت: «با وجود اينكه هيچ تصوير و نشانه‌اي از متهم موجود نبود اما با اقدامات و تدابير پيچيده اطلاعاتي، متهم شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه با محاصره منزل متهم توسط ماموران اداره اطلاعات، قبل از فرار دستگير شد.»

او ادامه داد: «متهم اتهامات خود را قبول دارد. مرحله مقدماتي بازجويي اين فرد تمام شده و پرونده براي صدور حكم به دادگاه ارسال شده است.»

اين فرد يكي ديگر از افرادي است كه گفته مي‌شود تحت تاثير سخنان مجري سابق صدا و سيما كه حالا در يكي از كشورهاي خارجي مجري برنامه است، تصميم به آتش زدن خودرو گرفته بود. اين مجري سابق صدا و سيما در پروژه‌اي تحت عنوان ري‌استارت (شروع دوباره) از مردم خواسته بود به خيابان‌ها بروند و مساجد و بانك‌ها را به آتش بكشند.

چند هفته قبل تعدادي از ري‌استارتي‌ها كه در تهران دست به آتش زدن مسجد و شكستن شيشه‌هاي بانك كرده بودند، دستگير شدند. پيش از اين پليس اعلام كرده بود كه مي‌خواهد با اين افراد با رأفت اسلامي برخورد كند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسخره دیوونه

    • مهدی

      دمت گرم حسینی

    • بدون نام

      خدالعنت کند خائنین را این مجری وطن فروش کثیف هیچ غلطی نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج