۶۲۲۵۷۰
۱۹ نظر
۵۴۴۹
۱۹ نظر
۵۴۴۹
پ

راز موفقیت رابطه‌ی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون

از زمانی که به یاد داریم تاکنون، رابطه کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام رابطه ای سالم و موفق بوده است. اما راز موفقیت آنها چیست؟

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: از زمانی که به یاد داریم تاکنون، رابطه کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام رابطه ای سالم و موفق بوده است. اما راز موفقیت آنها چیست؟ یک رابطه عاطفی احتیاج به مراقبت دارد، اگر شما هم دوست دارید بدانید که این زوج خانواده سلطنتی چگونه از رابطه شان مراقبت می کنند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
آنها دوست یکدیگرند
قبل از آن که کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام ازدواج کنند، همدیگر را در سال ۲۰۰۰ در دانشگاه ملاقات کرده بودند و از همان سال بود که رابطه ای دوستانه میان شان شکل گرفت. اگرچه آنها پس از سالها دوستی با یکدیگر ازدواج کردند اما ازدواج شان رابطه دوستانه ای که میان شان برقرار بود را از بین نبرد. در واقع، دوستی و صمیمیت میان آنهاست که موجب تداوم رابطه شان شده است.
راز موفقیت رابطه‌ی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون
با هم خلوت می کنند
حتی افراد مشهوری چون کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام هم گاهی از دوربین خبرنگاران به دور می شوند و با خودشان خلوت می کنند. اگر چه آنها در مراسم رسمی حتی دست یکدیگر را نمی گیرند، اما این بدین معنی نیست که هیچ رابطه رمانتیکی میان شان وجود ندارد.
آنها معتقدند که نباید مسائل خصوصی خود را در ملا عام یا حتی در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک گذاشت. در واقع ما با این کار به خودمان خیانت می کنیم و این فرصت را به دیگران می دهیم تا در مورد خصوصی ترین مسائل ما اظهار نظر کنند. درک این که چه زمانی و چگونه با همسرمان خلوت کنیم، یکی از رازهای موفقیت رابطه ای پایدار است.
راز موفقیت رابطه‌ی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون
استقلال خود را از دست نمی دهند
درست شبیه زوج های دیگر، کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام نیز گاهی کارهایشان را به تنهایی انجام می دهند. اگر چه سبک زندگی آنها به گونه ای است که باید اکثر زمان خود را با هم بگذرانند اما این مانع از استقلال آنها نمی شود. این زوج فعالیت های فردی خود را دارند، دور دوستان خود را خط نکشیده اند و با آنها هر از گاهی خوش می گذرانند و در واقع این استقلال است که آنها را در رابطه مشترک نیز قدرتمند ساخته است.
راز موفقیت رابطه‌ی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون
رابطه رمانتیک خود را حفظ می کنند
یکی از راههای داشتن یک رابطه عاطفی سالم این است که همیشه به دنبال راهی باشیم تا رابطه را زنده نگه داریم. به عنوان مثال با انجام کارهایی ساده به آن هیجان دهیم. شاهزاده ویلیام و کیت مدیلتون نیز از هر فرصتی برای بهبود رابطه شان استفاده می کنند. به عنوان مثال آنها با هم در رستورانی رمانتیک قرار می گذارند و با خوردن یک شام دونفره هیجان رابطه شان را بیشتر می کنند. بنابراین برای هر زوجی لازم است که وقتی را برای خوشگذرانی با طرف مقابلش خالی کنند و اینگونه بر آتش عشق شان بیافزایند.
راز موفقیت رابطه‌ی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون
فعالیت های مشترک انجام می دهند
آنچه در یک رابطه عاطفی اهمیت دارد، کیفیت زمان با هم بودن است، نه کمیت آن. شاید شاهزاده و دوشس کمبریج زمان زیادی برای خوشگذرانی نداشته باشند اما از همان زمانی هم که برایشان فراهم می شوند سعی می کنند به بهترین شکل ممکن، استفاده کنند. در زمان های خالی آنها معمولا فعالیت هایی را که مورد علاقه هر دوی آنهاست، انجام می دهند. به عنوان مثال باهم به اسکی می روند یا بازی مورد علاقه شان را در استودیوم با هم تماشا می کنند. البته حتما لازم نیست که این فعالیت ها ورزشی باشد، بلکه هر فعالیتی می تواند صمیمیت رابطه زوجین را بیشتر کند.
راز موفقیت رابطه‌ی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون
اختلاف نظرات شان را با هم حل می کنند
حتی زوج هایی که بی نهایت رابطه خوبی باهم دارند هم گاهی با اختلاف نظر رو به رو می شوند، کیت و شاهزاده ویلیام نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اما تفاوت آنها آنجاست که می دانند چگونه مشکلات شان را باهم حل کنند. اختلاف نظر در هر رابطه ای وجود دارد اما مهم این است که تا قبل از بدتر شدن وضعیت، آن را حل کنیم، کاری که این زوج خانواده سلطنتی به خوبی بدان آگاهند.
راز موفقیت رابطه‌ی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون
با خانواده خود مهربانند
علاه بر علاقه و احترامی که برای همسرمان می گذاریم، باید با خانواده و نزدیکان او نیز به خوبی برخورد کنیم. با این کار نه تنها در چشم دیگران محبوب خواهیم بود بلکه در چشم همسرمان نیز با ارزش تر جلوه خواهیم کرد. کیت میدلتون نیز از همان لحظه اولی که مادر بزرگ شاهزاده ویلیام، ملکه الیزابت، را دید، طوری رفتار کرد که به دلش بنشیند.
راز موفقیت رابطه‌ی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون
نظرات خود را صادقانه به زبان می آورند
تا ما آنچه در سرمان می گذرد را به زبان نیاوریم، طرف مقابل مان نمی تواند از راز دل ما باخبر شود. به عنوان مثال شاهزاده ویلیام به کیت گفت که فرزند سومی می خواهد و آنها پس از گفتگو با یکدیگر به نتیجه ای واحد رسیدند. شاید گاهی بیان نظرات موجب بحث شود اما این بحث ها هم، اگر افراط در آن نباشد، برای هر رابطه ای مفید خواهد بود. بنابراین صداقت و روراستی در بیان نظرات یکی دیگر از رازهای موفقیت این زوج سلطنتی است.
راز موفقیت رابطه‌ی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون
جز خودشان، از دیگران هم حمایت می کنند
شاید فکر کنید که نمی توانید مانند خانواده سلطنتی مدام به خیریه های مختلف کمک کنید، اما لازم نیست مثل آنها باشید، فقط کافی ست هر چقدر در توان تان است را برای کمک به دیگران کنار بگذارید. ممکن است این مقدار بسیار ناچیز باشد اما همان هم می تواند در رابطه عاطفی شما تاثیر مثبتی بگذارد. ثابت شده که کمک به دیگران باعث ترشح ماده ای در مغز می شود که به شادتر بودن ما کمک می کند و همین حس رابطه عاطفی را نیز بهبود می بخشد.
راز موفقیت رابطه‌ی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون
در هر شرایطی حامی یکدیگرند
مهم نیست که شاهزاده و کیت در یک سفر خارجی باشند یا که در یک جلسه عمومی معمولی، در هر شرایطی آنها از یکدیگر حمایت می کنند و همین حمایت هاست که عشق و علاقه آنها را نسبت بهم بیشتر می کند و بر تداوم رابطه شان می افزاید.
راز موفقیت رابطه‌ی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون
زندگی را ساده می گیرند
بیاییم صادق باشیم! چه چیزی باعث می شود که شاهزاده و همسرش چنین رابطه خوبی باهم داشته باشند. یکی از دلایلش این است که آنها زندگی را جدی نمی گیرند. به عنوان مثال در بسیاری از مواقع ساده از کنار مسائل می گذرند و تنها به مشکلات می خندند. آنها سعی می کنند تا حد ممکن یکدیگر را بخندانند و از لحظه لحظه خود نهایت لذت را ببرند.
راز موفقیت رابطه‌ی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      :)))))))
      حتما همينطوره:)))))

      پاسخ ها

      • سنبل

        .ببخشید منفی دادم

    • بدون نام

      برترین ها !!! احتمالا رابطه فامیلی با این خانواده نداری ؟؟؟
      چه خبره بابا !!!!

      برو یه خبری از سوسن تسلیمی بگیر !

    • بدون نام

      یه جوری نوشتید انگار گامل در جریان تمام اتفاقات زندگی اونها هستید!

    • بدون نام

      وقت برای خوش گذرانی ندارن!!!!!! میشه تفریح رو توضیح بدین

    • بدون نام

      علاقه ي زياد شما به خاندان سلطنتي بريتانيا عجيبه

    • بدون نام

      اونوقت از کجا اینا رو فهمیدین؟از عکسها وفیلمهای سفرها و برنامه هاشون؟؟؟؟؟

    • الی

      و از همه مهمتر
      پول دارند
      پوووول

    • بدون نام

      قحطی شده که اینها باید الگوی جوون ها باشند؟؟

    • بدون نام

      مردم از خنده اونجا ك نوشته بود زندگی را ساده میگیرند
      آخه بااین همه ثروت چیو سخت بگیرن هان ؟

    • بدون نام

      به عنوان یه زوج موفق چرا در موردشون ننویسن. چیش اشتباهه؟

    • بدون نام

      آررررررررررررره!

    • بدون نام

      خیلی مطلب جالبی بود ما ایرانی ها درک درستی نداریم
      وقتی حتی یک کارگر ساده زمانه ای شده که زندگی رو
      ساده نمیگیره

    • بدون نام

      بهتر به جای نقد منفی، از نکات مثبت شون الگو بگیریم. ما فقط یاد گرفتیم از دیگران انتقاد منفی کنیم. واقعا که

    • الی

      چرا انقد با اینا لجین. همه عالم و آدم دوسشون دارن. سادگی؟ اره خب.اینم همه می دونن. با زن ترامپ یا بازیگرای هالیوود مقایسه کنید، می فهمین

    • بدون نام

      خه اصلا این رابطه رو با افراد عادی نمی شه قیاس کرد فکر نمی کنم تو این زندگی کمبودی باشه که زن و شوهرو به جون هم بندازه پول سفر تفریح شوهر سالمی که معتاد نیست خونه کجلل آنچنانی بچه های سالم زندگی در خانواده سلطنتی ببخشی چرا رابطه اینا از نظر شما شاهکاره هرکی در این شرایط باشه حتما انقدر می فهمه که نباید یه همچین زندگی و همسری رو از دست بده اصلا قیاس درستی نبود

    • بدون نام

      مگه تو ایران ثروتمند نداریم. رابطه چه ربطی به پول داره. ادمای پولدار یعنی بدبختی و دعوا ندارن. اونایی که می گن اینا قابل قیاس نیستن، بهتر به جای این حرفا یاد بگیریم ازشون

    • خدیجه

      وقتی پول و آرامش باشه همه ی این چیزها هست ولی ما چی از صبح تا شب باید دغدغه ی کرایه خونه و قبض آب و برقو گاز و تلفن باشیم اونوقت چطور باید مشکلاتو ساده بگیریم و بخندیم

    • بدون نام

      اونا سیاست دارن و جلوی مردم نمیان بد رفتار کنن .برترین ها آخه مگه تو از پشت پرده این خاندان خبر داری که اینقدر مطلب چرت میذاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج