۶۲۲۶۸۱
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

آخرین وضعیت پرونده یاشار سلطانی

نزدیک به سه ماه از برگزاری آخرین دادگاه یاشار سلطانی می‌گذرد اما وکیل او می‌گوید دادگاه هنوز تاریخ برگزاری جلسه بعدی را مشخص نکرده است.

خبرگزاری تسنیم: نزدیک به سه ماه از برگزاری آخرین دادگاه یاشار سلطانی می‌گذرد اما وکیل او می‌گوید دادگاه هنوز تاریخ برگزاری جلسه بعدی را مشخص نکرده است.

سید صادق کاشانی در پاسخ به این سئوال که آیا شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب، تاریخ جدیدی را برای برگزاری جلسه بعدی محاکمه یاشار سلطانی تعیین کرده است یا خیر اظهار کرد: دادگاه باید تاریخ جدید را مشخص و اعلام کند اما تا کنون ابلاغ نکرده است.

این وکیل دادگستری اضافه کرد: بخش زیادی از این پرونده رسیدگی نشده که یکی از آنها، بحث مربوط به انتشار نامه اداری سازمان بازرسی کل کشور است.

وکیل سلطانی پیشتر هم به خبرنگار تسنیم گفته بود: بخشی از اتهامات موکل در این پرونده مربوط به مطالبی است که از دو سال قبل تابحال در سایت معماری‌نیوز در حوزه شهری همانند برج سازی‌ها در شهرک هرمزان یا تغییر کاربری و تخریب سرای دلگشا در بازار تهران منتشر شده و برخی اشخاص تحت عنوان نشر اکاذیب شکایت کرده‌اند.
رسیدگی به این اتهامات قطعاً در صلاحیت دادگاه مطبوعات است. اتهام دیگر هم موضوع انتشار نامه اداری سازمان بازرسی در خصوص واگذاری املاک شهرداری است که از سوی دادستان به عنوان اتهام امنیتی مطرح شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج