۶۲۲۸۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تعیین تکلیف مرزی خسروی تا ۲۴ ساعت آینده

معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا از آمادگی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران برای بازگشایی پایانه مرزی خسروی خبرداد و اعلام کرد: بنا به مذاکرات انجام شده با کشور عراق، تکلیف پایانه مرزی خسروی برای تردد زائران تا ۲۴ ساعت آینده مشخص می شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا از آمادگی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران برای بازگشایی پایانه مرزی خسروی خبرداد و اعلام کرد: بنا به مذاکرات انجام شده با کشور عراق، تکلیف پایانه مرزی خسروی برای تردد زائران تا ۲۴ ساعت آینده مشخص می شود.

سردار جلال ستاره در حاشیه بازدید میدانی از پایانه مرز بین‌المللی مهران با بیان اینکه آمادگی لازم برای فعال شدن مرز خسروی و تردد زائران از سوی مرزبانی وجود دارد، گفت: در مذاکرات انجام شده با کشور عراق، مقرر شد تکلیف بازگشایی مرز خسروی از سمت کشور عراق تا ۲۴ ساعت آینده مشخص شود تا مشکلی برای تردد زائران در این زمینه پیش نیاید.

وی با اشاره به ترددهای صورت گرفته در سه پایانه مرزی شلمچه، چذابه و مهران‌، افزود: حدود ۳۰۰ هزار زائر تا به امروز از مرزهای کشور خارج شده‌اند که ۵۰ درصد از این جمعیت از پایانه مرز مهران به کشور عراق عزیمت داشته‌اند.

معاون عملیات مرزبانی ناجا اظهار کرد: ترددها در مرز مهران نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشم‌گیری داشته که این افزایش جمعیت با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای دولتی با مرزبانی و زائران منجر به نظم و انضباط خاصی در بین ترددکنندگان شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار ستاره در پایان اظهار کرد: همه تلاش‌ها و هماهنگی‌ها برای خدمات‌رسانی به زائران در مرز مهران توسط مرزبانان ایلامی ملموس و قابل تقدیر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج