۶۲۲۹۵۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آمریکا در تیررس حمله موشکی کره شمالی است

یکی از مقام‌های مرکز اطلاعات هوایی و فضایی آمریکا در گفت‌و ‌گویی گفت کره شمالی به توان هدف قرار دادن تمام ایالات آمریکا دست یافته است.

خبرگزاری فارس: یکی از مقام‌های مرکز اطلاعات هوا و فضای آمریکا می‌گوید کره شمالی به توانمندی هدف قرار دادن آمریکا با موشک‌های حامل کلاهک اتمی دست یافته است.

سرهنگ «شان لارکین» از مقام‌های مرکز اطلاعات هوا و فضای آمریکا (NASIC) که مسئولیت رصد آزمایش‌های موشکی کره شمالی را بر عهده دارد، در گفت‌و‌گو با شبکه خبری «سی بی اس» برای نخستین بار آشکار ساخت که در حال حاضر تمام ایالات آمریکا در تیررس حمله موشکی کره شمالی قرار گرفته است.

در این مرکز اطلاعاتی واقع در اوهایوی آمریکا، تحلیلگران اطلاعاتی، مهندسان و کارشناسان به بررسی اطلاعات ماهواره‌ای از آزمایش‌های موشکی سرگرم هستند.

سرهنگ لارکین سرپرست برنامه رصد موشکی این موسسه اطلاعاتی در این مصاحبه گفت: «آزمایش موشکی تابستان سال جاری کره شمالی بیانگر این نکته است که آن‌ها قادرند آمریکا را هدف قرار دهند.»

وی در پاسخ به سئوالی در زمینه این‌که کدام ایالت در خطر حملات موشکی کره شمالی قرار دارد، گفت: «تمامی چهل و هشت ایالت (اراضی اصلی) آمریکا در خطر قرار دارند.»

لارکین گفت کره شمالی در حال حاضر تمام فناوری‌های لازم برای هدف قرار دادن آمریکا را به دست آورده و تنها قطعه باقی‌مانده از این پازل، تسلط این کشور به مرحله بازگشت موشک به جو بدون از بین رفتن آن بر اثر گرما است.

کره شمالی بارها تأکید کرده است که توان موشکی و اتمی‌اش صرفا پاسخی است به فعالیت‌های نظامی تحریک‌آمیز واشنگتن در شبه جزیره کره. پیونگ‌یانگ می‌گوید از خلع سلاح اتمی در جهان حمایت می‌کند، مشروط بر اینکه قدرت‌های بزرگ هم حاضر باشند این تسلیحات را کنار بگذارند.

در جریان تازه‌ترین آزمایش اتمی کره شمالی، پیونگ‌یانگ خود را یک «قدرت اتمی مسئول» توصیف و تأکید کرد که تا زمانی که از سوی آمریکا مورد حمله قرار نگیرد، از این تسلیحات استفاده نخواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج