جاباما
۶۲۳۰۳۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

قتل فجیع پدر و مادر خوانده پس از طلاق

مرد جوان افسرده که در جنایتی هولناک پدر و نامادری‌اش را در برابر دیدگان برادران ناتنی‌اش با اسلحه ساچمه‌ای به قتل رسانده بود، در حالی که خود را بیگناه می‌دانست، به قصاص محکوم شد.

روزنامه ایران: مرد جوان افسرده که در جنایتی هولناک پدر و نامادری‌اش را در برابر دیدگان برادران ناتنی‌اش با اسلحه ساچمه‌ای به قتل رسانده بود، در حالی که خود را بیگناه می‌دانست، به قصاص محکوم شد.
بهمن سال ۸۹، فرزندان زوج میانسالی که ساکن بومهن-شرق تهران-بودند در تماس با دایی‌شان از قتل والدین خود به دست برادرشان خبردادند. این مرد که به‌دنبال تماس تلفنی پریشان حال شده بود پس ازاعلام ماجرای جنایت به پلیس، راهی خانه خواهرش شد و به محض ورود با پیکرهای خونین زن میانسال و شوهرش روبه‌رو شد.
متهم که پسر بزرگ مرد خانواده بود و هنگام قتل مجروح شده بود به بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان قرارگرفت. او پس‌ از بهبود نسبی و در نخستین اظهاراتش به بازپرس وکارآگاهان گفت: «ازهمسرم طلاق گرفته بودم و پدرم تحویلم نمی‌گرفت.
به همین خاطر با همه مشکل داشتم. تا اینکه ازشدت ناراحتی و عصبانیت با اسلحه ساچمه‌ای سراغ پدرم رفتم و درحالی که او کتاب می‌خواند تیری به چشم‌اش شلیک کردم. بعد هم با چند شلیک پیاپی او را کشتم. وقتی نامادری‌ام متوجه ماجرا شد ضربه‌ای با قنداق اسلحه به سرش زدم و او را هم با داس کشتم.»
پرونده این قتل پس از تکمیل تحقیقات، به شعبه دوم دادگاه کیفری تهران فرستاده شد تا عامل جنایت دردادگاهی به ریاست قاضی زالی و با حضور قاضی اسلامی -مستشار-محاکمه شود. در ابتدای جلسه دیروز پسر ۱۶ ساله زوج کشته شده و برادر زن میانسال، خواستار قصاص قاتل شدند.

سپس متهم در برابر قضات ایستاد.اما این بار برخلاف اظهارات قبلی‌اش در جلسات بازجویی گفت:«وقتی واردخانه پدرم شدم کسی از پشت ضربه‌ای به من زد که بیهوش شدم. ولی باورکنید من پدر و نامادری‌ام را نکشته‌ام.» قضات پس از پایان جلسه وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی گلپا

      حقیقتا یک آدم چقد می تونه قصی القلب باشه باچه طرزی پدرش را کشته چن بار شلیک ساچمه ب صورت پدر و نامادریش را با ضربه قنداق تفنگ بعدش با داس اینها حیوانات وحشی اند در کالبد آدم

    • بدون نام

      فکر کنم دیگه حوادث نخونم بهتره دیگه دارم هنگ میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج