۶۲۳۰۳۸
۲۰ نظر
۵۰۰۷
۲۰ نظر
۵۰۰۷
پ

ناپدری «اهورا» پای میز محاکمه می رود

پرونده قتل فجیع کودکی به نام«اهورا» که قربانی جنایت وحشیانه ناپدری شده است با صدور کیفرخواست کودک آزاری و قتل عمد برای عامل جنایت به دادگاه کیفری یک استان گیلان ارسال شد.

روزنامه ایران: پرونده قتل فجیع کودکی به نام«اهورا» که قربانی جنایت وحشیانه ناپدری شده است با صدور کیفرخواست کودک آزاری و قتل عمد برای عامل جنایت به دادگاه کیفری یک استان گیلان ارسال شد.
عصر ۲۲ مهرامسال «اهورا» در حالی که به‌دلیل آزار شدید جسمی واصابت ضربه‌های مهلک به سرش نیمه جان شده بود به بیمارستان انتقال یافت.اما ساعاتی بعد ودرپی مرگش، «مجتبی»-ناپدری ۲۷ ساله اش- و همسر موقت مادر «اهورا» به‌عنوان تنها مظنون کودک آزاری و قتل پسر خردسال بازداشت شد. او که ابتدا منکر جنایت بود پس از اعلام مرگ پسرک، با اعتراف به آزار جنسی، ضرب و شتم و کوبیدن سر «اهورا» به دیوار، ابراز پشیمانی کرد.
با توجه به حساسیت پرونده و بازتاب گسترده آن در جامعه، رسیدگی به ماجرا به صورت فوق‌العاده انجام شد و بازپرس پرونده پس از اعتراف‌های متهم در اداره آگاهی و شعبه اول ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان و همچنین تعیین نظریه پزشکی قانونی، در کمتر از سه هفته کیفرخواست را صادر کرد. بدین‌ترتیب پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک گیلان ارسال شد.
علی مصطفوی‌نیا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان- دیروز گفت: «این پرونده پس از طی مراحل قانونی در دادسرا با صدور کیفرخواست کودک آزاری و قتل عمد به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد.»
این در حالی است که چند روز قبل نیز احمد سیاوش‌پور، رئیس کل دادگستری استان گیلان از رسیدگی خارج از نوبت به این پرونده بعد از ارسال از دادسرا خبر داده و گفته بود: «پرونده قتل اهورا در دادسرا و دادگاه کیفری یک استان به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد. پس از صدور رأی نیز از دیوان عالی کشور درخواست خواهیم کرد تا با توجه به انتظار افکار عمومی و حساسیت جامعه به طور فوق‌العاده رأی نهایی را نیز اعلام کنند.»

براساس گزارش‌های منتشر شده پدر و مادر «اهورا» چندی قبل از یکدیگر جدا شده بودند و مادر پسرک از تیرماه امسال با قاتل در شبکه‌های مجازی آشنا شده و طی کمتر از یک ماه با او عقد موقت کرده و زیر یک سقف زندگی می‌کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدالعنت کنه این مادر رو که فقط به فکر خودش بوده

    • بدون نام

      نا پدری از خدا بی خبر سریعا به سزای عملش برسد ومادر بلهوس هم باید مجازات شود ان طفل معصوم چه گناهی کرده بود

      پاسخ ها

      • ی آدم معمولی

        طفلک راحت شد

    • بدون نام

      بچه ی معصوم از شر اون مادر نالایق و ول و اون پدر ابرو برداشته راحت شد .
      تو رو خدا مردم یکی به من بگه این همسایه ها نوشدارو بعد مرگ سهراب نبودند؟؟؟؟ ،نمی خواستن برا خودشون دردسر درست کنند،موندن بچه مرده بعد تازه دخالت کردن هنر کردن !!!!
      من اگه بودم به خدای احد و واحد می بردمش پیش خودم ،شکایت پدر مادرشو می کردم .
      ستایش رفسنجانی هم بدست پدر مادر معتاد شکنجه می شد همسایه ها زود به دادش رسیدند ،بچه رو بردن بهزیستی،
      اهورا ی مظلوم از همسایه شانس نداشته .
      مردم ما اسم اینو می ذارن دخالت نکردن. نمی گن بی تفاوتی،
      بمیرم دلم می خواد به خواب ابدی برم از بس فکر این بچه قلبم رو به درد میاره !!!!

    • بدون نام

      فقط اعدامش كنيد

    • مانی

      اونکه نا پدر یه بیشتر از این نمیشه توقع داشت ولی این خانم که اسم مادرو یدک میکشه چرا فرزندشو زیر دست ی مرد غریبه گذاشته که خودشم شناختی ازش نداشته خدایا بچه رو ب کیا میدی

    • مهدی گلپا

      واقعا نمی توان واژه ای پیدا کردونوشت درخور وحشی بودن و.از انسانیت بوی نبوردن قاتل اهورا بخدا حیوانات هم با بچه های هم نوع خودشان این کارو نمی کنند آقای قاضی همون جوری کع این قاتل پس فطرت اهورای بی گناه را آزارو آذیت می کرد همان رفتارو با هاش انجام بدید جای سوختگی باسیگار بربدن اون طفل معصوم بوده شما با میله داغ روی بدن اون حیون وحشی ب اندازهٔ سوختگی سیگار بسوزنیدش آقای قاضی محترم بگونه ای حکم بدهید کع اون از حیون کمتر هرلحظه آرزوی مردنشو داشته باشه این حیون اهورا را شکنجه می داد شماهم شکنجه اش بدید کسانی کع درفکر همچین کارهایی هستند دیگه جرات نکنند دست ب این کارها بزنند باکمال تشکر

    • سارا از اصفهان

      پس فطرت
      بی شرف
      بی شرف
      بی شرف
      بی شرف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پست ترین موجود روی زمین مفسد فی العرض این کثافته چرا توی یه بیابون مثل سگ نبستید مردم برن از دور که حصار کشیده باشید تف و لعنت کنندواز گرسنگی و تشنگی بمیره تا عبرت امثالش شود تف بغیرت این زن ویلون که باید بشدت عذاب ببینه تا بمیره اشغال عوضی مار افعی کثافت

    • طاها

      خاک تو سر مادر هوس باز و بیشعورش که این بلا رو سرش اورد


      با اونددوست پسر اشغالش

    • بدون نام

      چطور همسایه ها آنقدر دیر اقدام کردن،عذاب وجدان ندارند ؟؟:آخه انسان آنقدر بی تفاوت ،دل تان نسوخت ،چرا باشجاعت از اون زبون بسته ی بی دفاع و بی پناه در برابر یه گرگ دفاع نکردید چرا بهش محبت نکردید چرا همبازی بچه ها تون نشد چرا ؟؟؟؟
      حالا ماییم و یه داغ بزرگ که از صد تا شکنجه بدتره .

    • ملیکا

      فقط حق اینجورآدما اعدام است بی شرف بی شرف

    • ملیسا

      اره دارش بزنین تا تموم شه نه عذاب وجدان بکشه نه شکنجه بشه نه خود خوری کنه اعدام واسه امثال این حیوونا کمه باید طوری بمیره که هزاران بار از خدا بخواد تا عزرائیل رو بفرسته تا قبض روح بشه اعدام که ی لحظه اس وبس

    • بدون نام

      ... قبل از ناپدری باید آون زنیکه ی هوسران را باید مجازات کرد و قانون نباید بچه را به یک زن ... می سپرد و او را سرپرست بچه معرفی می کرد وووو

    • بدون نام

      موجود دوپای نر کثیف

    • زهرا

      مادربایدسنگسارشودناپدرهم اعدام دادگاه چراکش میدهد قانون اگراینهارابه بکشدشایددرس عبرتی برای دیگران شود

    • بدون نام

      دلم میخواد اهورا زنده بشه ،فیلم ترسناک و شکنجه هم که میبینی با اینکه می دونی فیلم بوده از یادت نمی ره ،چه برسه به این واقعیت دردناک ،هر صبح از خواب پا میشم. ارزو می کنم خواب بوده باشه ،اهورا زنده باشه ،یا من بمیرم برم اون دنیا ببینم اونجا راحته ، شیر ها هم وقتی می خوان یه آهو رو بخورن اول خفه ش می کنن، اما این سگ صفت بچه ی مظلوم رو انگار زنده زنده خورده یا بدون بیهوشی جراحی کرده .
      من می تونم دوباره روز های شادی داشته باشم با یاد اهورا ؟؟؟؟

    • بدون نام

      خواهشا اعدامش نکنید ولی کاری کنید که روزی هزار بار از خدا مرگ بخواد مردتیکه وحشی حیووووووووووووووووووون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تمام کسانی که دنبال شیطان پرستی می روند به کار های کثیف افتخار میکنند چون شیطان را شاد کردن مراقب باشیم فرزندانمان طعمه نشوند با احتیاط جمعشان انگل بزرگشان را بشنا سیم واز راه قانون نجاتشان دهیم نقشه بزرگی برای نا بودی مردم کشیده شده هر ان حتی پدر مادر هم در امان نخواهند بود این درخت از ریشه باید قطع شود

    • علی

      چرا این را زود اعدام نمی کنند؟ اعدام نه. گردنش را بزنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج