۶۲۳۰۶۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

ابراز نگرانی «ترزا می» درباره یک رسوایی اخلاقی

نخست‌وزیر انگلیس در نامه‌ای به رئیس مجلس عوام این کشور، ضمن ابراز نگرانی نسبت به گزارش‌های منتشر شده در رابطه با اتهامات اخلاقی نمایندگان مجلس، خواستار رسیدگی به وضع موجود شد.

خبرگزاری ایرنا نوشت: نخست‌وزیر انگلیس در نامه‌ای به رئیس مجلس عوام این کشور، ضمن ابراز نگرانی نسبت به گزارش‌های منتشر شده در رابطه با اتهامات اخلاقی نمایندگان مجلس، خواستار رسیدگی به وضع موجود شد.

'ترزا می' در این نامه به 'جان برکو' که به سایر رهبران احزاب سیاسی این کشور نیز رونوشت شده، نسبت به از بین رفتن آبروی پارلمان انگلیس هشدار داد و افزود: از شما ممنون خواهم شد که با ظرفیت‌هایی که در اختیار دارید، کمک کنید تا اطمینان حاصل کنیم که اعتبار پارلمان به دلیل اتهامات ناشی از برخی اقدامات زننده آسیب نبیند.

وی گفت که دستورالعمل‌های انضباطی موجود 'دندان' لازم را برای برخورد با نمایندگان خاطی ندارد و آن‌ها را به لحاظ قانونی وادار به پیروی از آن نمی‌کند.

نخست‌وزیر انگلیس تصریح کرد: به باور من شرایط کنونی دیگر قابل‌تحمل نیست و برای کارکنانی که جوان هستند و پس از پایان تحصیلات، کار خود را آغاز کرده‌اند، مطلوب نیست.

ترزا می خاطرنشان ساخت: این مهم است که مردم به پارلمان اطمینان کنند و همکاری تمام احزاب در این رابطه لازم خواهد بود.

اقدام ترزا می پس‌ازآن صورت می‌گیرد که بحث رسوایی اخلاقی شماری از نمایندگان مجلس انگلیس در رسانه‌های این کشور بالاگرفته است.

روزنامه تایمز روز گذشته از رابطه پنهان و ارسال پیام‌های غیراخلاقی چهار نماینده مجلس به زنان جوان خبر داد.

این روزنامه انگلیسی افزود: این افراد که شامل دو نماینده حزب محافظه‌کار و دو نماینده حزب کارگر هستند، همچنین به پیشنهادهای غیراخلاقی و نامناسب به زنان جوان متهم می‌باشند.

تایمز نوشت: یکی از افراد یادشده که پیشتر در کابینه سایه حزب کارگر فعالیت داشته، متهم است که به یک خانم کارآموز در مجلس پیامک غیراخلاقی ارسال کرده است. متهم دیگر از حزب کارگر نیز تاکنون چندین بار در حالت مستی، به یک خانم محقق جوان پیامک غیراخلاقی ارسال کرده است.

این روزنامه انگلیسی همچنین فاش کرد: یکی از نمایندگان متأهل حزب محافظه‌کار و از اعضاء کابینه دولت ترزا می، طی چندین سال‌ گذشته با چندین خانم جوان که برای امور تحقیقاتی وارد مجلس شده‌اند، رابطه پنهانی داشته‌اند. چهارمین متهم این رسوایی اخلاقی نیز به چندین زن خبرنگار پیشنهاد غیراخلاقی داده است.

در همین حال منابع انگلیسی عصر یکشنبه فاش کردند که 'مارک گارنیه' معاون وزیر تجارت بین‌الملل انگلیس نیز متهم است که به مشاورش پیشنهاد غیراخلاقی داده است.

این تحولات پس‌ازآن صورت می‌گیرد که اعضاء یک گروه 'واتس اپ' وابسته پارلمان انگلیس، گزارش‌هایی را در رابطه با اذیت و آزار جنسی زنان محقق و مشاور در پارلمان منتشر کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهتر نیست کسانی که نگران این مسائل هستند به اهمیت قانون خدا پی ببرند و در مقابل آن تسلیم باشند که یکی از اونها احترام به شان و شخصیت خانمهاست و رعایت قوانینی که محافظت خانمها را تضمین میکند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج