۶۲۳۲۵۸
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

ولوو PoleStar ۱؛ جدیدترین رقیب هیبریدی‌ها

PoleStar ۱ قرار است از سال ۲۰۱۹ میلادی روانه بازارهای بین المللی شود اما تولید آن به ۵۰۰ عدد در سال محدود شده است. این ماشین را می توان در کلاس اتومبیل های اسپورت کوپه قرار داد که نمونه های بنزینی آنها طرفداران بسیار زیادی در جهان دارند.

مجله سخت افزار: کمپانی سوئدی ولوو همیشه به ساخت ماشین های امن مشهور بوده است. تقریبا تمامی محصولات خط تولید این شرکت دارای استانداردهای سطوح بالا در رده ایمنی سرنشینان هستند و از این بابت بارها و بارها توسط رسانه ها و مصرف کنندگان تحسین شده اند. اما این کمپانی در سال های اخیر تلاش گسترده ای را برای بروز رسانی تکنولوژیک ماشین های خود آغاز کرده است. در همین راستا آنها چندی پیش از PoleStar ۱ به عنوان اولین ماشین نسل جدید خود رونمایی کردند.
ولوو PoleStar 1؛ جدیدترین رقیب هیبریدی‌ها

PoleStar ۱ قرار است از سال ۲۰۱۹ میلادی روانه بازارهای بین المللی شود اما تولید آن به ۵۰۰ عدد در سال محدود شده است. این ماشین را می توان در کلاس اتومبیل های اسپورت کوپه قرار داد که نمونه های بنزینی آنها طرفداران بسیار زیادی در جهان دارند. به گفته ولوو PoleStar ۱ از پیشرانه های هیبریدی - گازوئیلی اختصاصی این شرکت استفاده خواهد کرد که قادر به تولید ۶۰۰ اسب بخار نیرو می باشند. دو پیشرانه الکتریکی سهمی ۲۱۸ اسب بخاری دارند و در صورتی که راننده بخواهد تنها از آنها استفاده کند می توانند مسافتی در حدود ۲۰۰ کیلومتر را بپیمایند. موتور چهار سیلندر گازوئیلی با گنجایش ۲ لیتر به صورت موازی با این پیشرانه های الکتریکی کار خواهد کرد. به گفته ولوو PoleStar ۱ بیشترین مسافت قابل پیمایش در بین همه ماشین های هیبریدی جهان را خواهد داشت.
ولوو PoleStar 1؛ جدیدترین رقیب هیبریدی‌ها

از دیگر ویژگی های فنی این ماشین می توان به سیستم فنربندی الکترونیکی اشاره کرد که به وسیله آن راننده می توان از داخل خودرو تنظیمات مربوط به خود را برای داشتن بهترین تجربه رانندگی انتخاب نماید. بخش زیادی از بدنه از فیبر کربن ساخته شده و مرکز جرم ماشین هم تا حد ممکن به زمین نزدیک تر شده است تا کنترل آن راحت تر باشد. البته ولوو تلاش کرده شباهت هایی حداقل در کنسول مرکزی داخلی با مدل های فعلی این شرکت داشته باشد تا خریداران جدید چندان دچار سردرگمی نشوند.
ولوو PoleStar 1؛ جدیدترین رقیب هیبریدی‌ها

راننده PoleStar ۱ می تواند قفل این ماشین را به وسیله اپلیکیشن اختصاصی از گوشی خود باز نماید. همچنین قرار است یک نسخه کاملا الکتریکی شده از این ماشین نیز در انتهای سال ۲۰۱۹ در اختیار علاقمندان قرار گیرد و پس از آن برای سال ۲۰۲۰ هم اولین نسخه PoleStar در کلاس SUV معرفی خواهد شد. با این وجود هنوز اطلاعاتی درباره قیمت نهایی این ماشین از سوی ولوو اعلام نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج