۶۲۳۲۹۶
۱ نظر
۵۱۲۶
۱ نظر
۵۱۲۶
پ

فرصت گشت و گذار در باغ کتاب

مجموعه ای بزرگ از کتاب ها، سرگرمی ها، لوازم التحریر، آثار هنری هنرمندان بزرگ ایرانی و مجسمه های نفیس ساخته دستان هنرمندان نامدار همه و همه در باغ کتاب کنار هم قرار گرفته اند.

هفته نامه سلامت - دکتر هانیه زائررضایی: مجموعه ای بزرگ از کتاب ها، سرگرمی ها، لوازم التحریر، آثار هنری هنرمندان بزرگ ایرانی و مجسمه های نفیس ساخته دستان هنرمندان نامدار همه و همه در باغ کتاب کنار هم قرار گرفته اند.
فرصت گشت و گذار در باغ کتاب
کنار این مجموعه حیرت انگیز، برای رفاه بازدیدکنندگان کافه های بسیاری تعبیه شده که می توانید در آن انواع غذاها و نوشیدنی ها را میل کنید و مبل های بسیار راحتی قرار داده شده که لمکده نام دارند و برای استراحت و کتاب خواندن در نظر گرفته شده اند. در این مطلب بخش های مختلف این مجموعه سرگرم کننده را که فضایی بسیار مدرن و دیدنی دارد، معرفی می کنیم.

باغ علم کودک

پردیس بزرگ علمی کودک و نوجوان با وسعت 12 هزار متر مربع به عنوان یک شهربازی علمی با دو بخش کودک و نوجوان در باغ کتاب واقع شده است. بچه ها به ازای هر بلیت که در حال حاضر 20 هزار تومان است، یک کارت دریافت می کنند. از همان لحظه ورود دری بزرگ که تنها با کارتی که در دست کودک است، باز می شود، او را شگفت زده می کند. این شهر بازی علمی بخش های متنوعی دارد که از داخل بدن انسان گرفته تا ماشین های برقی، معماری، فضانوردی و ... را دربر می گیرد. قطعا 2 ساعتی که فرزندتان در این شهر بازی شگفت انگیز سپری می کند، نه تنها سرگرم کننده بلکه آموزنده خواهد بود.
فرصت گشت و گذار در باغ کتاب

سالن های سینما

خبر خوب این که به زودی در باغ کتاب تهران شاهد بازگشایی ۲ سالن سینما و یک سالن نمایش خواهید بود.

* نشانی و ساعت بازدید: باغ کتاب در شمال اراضی عباس آباد و حاشیه بزرگراه حقانی قرار دارد. باغ کتاب تهران از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است و علاقه مندان می توانند با استفاده از خط ۱ مترو به ایستگاه متروی حقانی بیایند و از آنجا با خودروهایی که در نظر گرفته شده به باغ کتاب تهران منتقل شوند.


طبقه اول

بخش اول این طبقه یعنی بلوک A (بهارستان) شامل کافه کودک، لمکده و مرکز رویدادها، باشگاه نجوم و روباتیک و باغ علم خردسال است و بعد از عبور از بلوک B (گذر فرهنگ) به بلوک C می رسید که این قسمت هم شامل باغ علم کودک و تالار اصلی تئاتر است.

آخرین بخش طبقه اول یعنی بلوک D شامل لمکده و باغ علم نوجوانان، مرکز رویدادهای علمی و کافه هنر است.
فرصت گشت و گذار در باغ کتاب

طبقه همکف

بلوک A این طبقه متشکل از خانه کودک، فروشگاه کتاب نوجوانان، فروشگاه لوازم التحریر و اسباب بازی و فروشگاه خردسالان است.

بعد از عبور از بلوک B یا خیالستان به فروشگاه آثار هنری و سالن سینما، تالار اصلی تئاتر، سالن و کافه سینما در بلوک C و بعد از این بخش می توانید از فروشگاه کتب بزرگسالان و فروشگاه محصولات فرهنگی و رسانه ای در بلوک D دیدن کنید. بعد از این دو طبقه در نهایت به زیرزمین می رسید که مهم ترین بخش این قسمت سالن های سینما هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من رفتم فرقی با یک شهر کتاب نداره
      فقط برای پیاده روی خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج