جاباما
۶۲۳۳۰۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

شمار شاکیان تهیه کننده هالیوود به ۸۲ زن رسید!

نشریه نیویورک تایمز آمریکا در ۵ اکتبر امسال گزارشی را منتشر کرد که نشان می داد هاروی وینستین، یکی از مشهورترین تهیه‌کنندگان هالیوود و با نفوذترین چهره‌های صنعت سینما در آمریکا به مدت سی سال به آزار جنسی زنان پرداخته است.

بانی فیلم: نشریه نیویورک تایمز آمریکا در ۵ اکتبر امسال گزارشی را منتشر کرد که نشان می داد هاروی وینستین، یکی از مشهورترین تهیه‌کنندگان هالیوود و با نفوذترین چهره‌های صنعت سینما در آمریکا به مدت سی سال به آزار جنسی زنان پرداخته است.

به گزارش یورونیوز، پس از آن، هفته نامه نیویورکر نیز در گزارش مفصلی که پس از ماهها تحقیق و گفتگو با زنان قربانی و جمع آوری مدارک متعدد تهیه شده بود، به توضیح موارد متعدد سوء رفتار آقای واینستین طی سالهای طولانی فعالیت حرفه‌ایش در صنعت سینما پرداخت.

هر دوی این نشریات به این موضوع اشاره داشتند که واینستین با استفاده از قدرت خود اغلب زنان را به بهانه جلسات کاری دعوت و درنهایت آنها را مجبور می‌کرده است تا برخلاف خواست خود، به خواسته‌های جنسی او پاسخ دهند. بیشتر زنانی که هدف آقای وینستون قرار می گرفتند جوان و دارای شهرتی خوب در جامعه بودند که به علت نگرانی از مخدوش شدن چهره‌شان در جامعه، در قبال این آزارها سکوت می‌کردند.

با انتشار این گزارش‌ها به‌سرعت صدای هنرمندان زن از نقاط مختلف آمریکا و اروپا شنیده شد که از تجربیات تلخ خود در موضوع رسوایی اخلاقی واینستین سخن می گفتند.

شمار زنانی که شکایات خود را به ثبت رسانده‌اند و یا در این زمینه با رسانه‌ها به گفتگو پرداخته اند به ۸۲ نفر رسیده است و نام افراد مشهوری همچون آنجلینا جولی، گوئنیت پالترو، لایست آنتونی، آسیا آرجنتو، روزانا آرکت، جسیکا بارت و کیست بکینسل در این فهرست دیده می‌شود.

شماری از قربانیان نیز ترجیح داده اند که نامشان همچنان محفوظ مانده و رسانه‌ای نشود.

روز شنبه آسیا آرجنتو، بازیگر و کارگردان ایتالیایی که خود از قربانیان این پرونده است، نام و اطلاعات مربوط به این ۸۲ زن را منتشر کرد.

چنانچه اتهامات تجاوز جنسی که به واینستین وارد شده در دادگاه به اثبات برسد، این تهیه‌کنندۀ مشهور هالیوود علاوه بر از دست دادن فرصت ادامۀ کار در دنیای سینما، به زندان نیز محکوم خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببین پول چیکارمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج