جاباما
۶۲۳۳۹۰
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

احمدی ‎نژادی ها دیگر هیچ آینده‎ای ندارند

محمدحسن قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در مکزیک، می‌گوید که احمدی‌نژاد در دوره اول ریاستش عملکرد قابل‌قبولی داشته، اما کم‌کم اخلاقش تغییر کرد و به ضد ولایت‌فقیه تبدیل شد.

رویداد ۲۴: محمدحسن قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در مکزیک، می‌گوید که احمدی‌نژاد در دوره اول ریاستش عملکرد قابل‌قبولی داشته، اما کم‌کم اخلاقش تغییر کرد و به ضد ولایت‌فقیه تبدیل شد.

محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا و سفیر سابق ایران در مکزیک، با حضور در غرفه رویداد۲۴، در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، در پاسخ به این سؤال که چرا مسئولین و حامیان احمدی‌نژاد دیر به این نتیجه رسیدن که احمدی‌نژاد آن‌کسی که وانمود می‌کند، نیست، گفت: در برخی از مواقع یک فردی است که شخصیتش از ابتدا یک مدل است اما زمانی هم است که فرد طی شرایطی، تغییر می‌کند، مانند طلحه و زبیر! احمدی‌نژاد هم از ابتدا چنین شخصیتی نبود. به‌طور مثال زبیر از معدود افرادی بود که در دفن حضرت فاطمه (س) حضور داشت اما بعدازآن مواضعش را تغییر داد.

قدیری ابیانه بابیان اینکه افراد در طول زمان تغییر می‌کنند، خاطرنشان کرد: برخی از افراد در اصل و ابتدا خوب هستند اما در برخی از مواقع شرایط به‌گونه‌ای پیش می‌رود که تغییر می‌کنند. احمدی‌نژاد اول تغییر کرد و بعدازآن خطرناک شد.

وی در پاسخ به این سوال که چطور شما اصولگرایان در همان دور نخست به کسی که مدعی بود هاله نور دور سر خود دارد اعتماد کردید گفت: در مورد آن هاله نور معروف هم که احمدی‌نژاد گفته بود، آن‌طور که شنیده‌ام به نظر می‌رسد مشایی این حرف را به احمدی‌نژاد گفته است.

ابیانه ادامه داد: احمدی‌نژاد تحت تأثیر مشایی این سخنان را بیان کرده است؛ اما در مورد هاله نور باید بگوییم هرکسی که در سازمان ملل می‌رود و در جایگاه سخنران قرار می‌گیرد به دلیل نورپردازی‌ها دارای هاله نور می‌شود؛ حتی اگر شیمون پرز هم می‌رفت دارای هاله نور می‌شد! بالاخره هستند کسانی که دچار توهم می‌شوند.

این فعال سیاسی بابیان اینکه معتقدم عملکرد احمدی‌نژاد در دولت‌های نهم و دهم با یکدیگر کاملاً متفاوت بود؛ خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد در دولت نهم خطاهایی را داشت اما حداقل روی ولایت مداری تأکید داشت، اما در دولت دهم او ضد ولایی شد. عملکرد احمدی‌نژاد در دوره اول قابل‌قبول بوده است، اما در دور دوم خراب کرد و هرچه به آخر دوره دولت می‌رسید خراب‌تر می‌کرد.

محمدحسن قدیری ابیانه بابیان اینکه احمدی‌نژاد در دور دوم ریاستش ولایت مداری را کلاً از دست داد؛ تصریح کرد: احمدی‌نژاد آن‌قدر ضد ولایت‌فقیه شده بود که زمانی که برای انتخابات ریاست جمهوری رفت و ثبت‌نام کرد من هیچ تعجبی نکردم زیرا او را به‌هیچ‌عنوان ولایت مدار نمی‌دانم.

ابیانه با اشاره به آینده جریان سیاسی احمدی‌نژاد و افشا شدن تخلفاتش، گفت: برای احمدی‌نژاد و طیف او هیچ آینده‌ای نمی‌بینم و تلاش‌های اخیرشان دست‌وپا زدن‌های مذبوحانه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والا خوبه شما شدین آدم خوبه احمدی نژاد شده آدم بده بروید دهانتان را هفت بار با آب بشورید بعد بیایید در باره احمدی نژاد حرف بزنید

    • نعمت

      احمدی نژاد مَثَل بچه ای است در یک خانواده که پدر را نافرمانی کرده لکن پناهنده ی دشمنان نشده همصدا وهمسنگر با دشمن نشده......تا وقتی نام ایران مزیّن به ایران هسته ای است نام احمدی نژاد هم هست یادمان نمیرود ایران قدرتمند برای چند دانه سانترفیوژ مقابل غرب زانو زده بود

    • بدون نام

      اتفاقن شما خودتان آینده نداری احمدی نژاد ها همیشه با ولایت فقیه هستند و پیرو خط امام و رهبری عزیز هستیم تا دشمنان اسلام کور شوند هر آنکه نبینند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همهمه هههععععا

    • علی

      لطفا دست از سر خادم ملت بر دارین احمدی نژاد خیلی هم ولایت مداره .....شما هم بهتره نظر کارشناسان عقده ای رو اب وتاب ندین

    • آب،ر

      احمدی نژادی ها همینکه داخل مملکت راحت زندگی میکنند باید شکر کنند وگرنه با حرکتی که احمدی نژاد »انجام دادبا معاونانش،بایستی برخورد شدیدی از ملت میدید

    • بدون نام

      احمدی نژادکشورروبه ویرانگی کشاند

    • بدون نام

      این کیه که راجب احمدی نژاد حرف میزنه؟ تهمت نزن آقای محترم چطور مثه آب خوردن به آدما میزنی!

      پاسخ ها

      • اب

        برادر من ان موقع که راحت در مناظره تلویزیون باحیثیت ،شخصیت ها و،،،،توهین میکرد ،مشخص بود لیاقت ریس جمهور ش ن را ندارد ،واما چون میزان آرای ملت باصداقت بود ریس شد و خداوند جای حق میباشد شکر بزرگواران ،چوب خدا بیصداست

    • بدون نام

      ابیانه این حرفتو قبول ندارم دیگه مردم هنوز با یارانه اون بزرگمرد زندگی میگذرونن کدام رییس جمهور این کارو کرد تازه تبخیر امید چند روز از ماه بعد بگذره حقوقو بزور میدن...

    • حمود

      احادیثی ذکر شده که میگن آخر زمان تشخیص حق از باطل خیلی سخت میشه بنابر این نمیتونیم قضاوت درستی داشته باشیم ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج